Lianshulu Lodge

Namibia's flag
Africa » Namibia » Caprivi
June 19th 2018
Published: July 15th 2018

We staan weer vroeg op, het is 5.30 als de wekker gaat en we ons klaarmaken voor een licht ontbijt, bestaande uit thee en biscuits. Vervolgens op gamedrive met onze gids Kennedy. In het begin van de rit is het nog erg rustig en Kennedy maakt gebruik van deze rust om ons ook wat meer te vertellen over de manier waarop de plaatselijke bevolking gebruik maakt van de bomen en planten. Zo gebruikt men deze voor de vruchten, als medicijn en als bouwmaterialen voor hun huisjes. In de loop van de ochtend zien we apen, olifanten, giraffen, warthogs, kudu’s en de afrikaanse fisheagle. Al met al een mooie tocht. Om 10.00 komen we terug bij de lodge en kunnen we heerlijk ontbijten. De rest van de dag houden we ons bezig met het spotten van vogels en dieren en genieten we van de zon op het terras en bij het zwembad. In de middag worden we nog verrast door een troep apen die doodleuk door de lodge en over het terras banjeren. Na een prachtige zonsondergang sluiten we deze dag weer af met een diner bij kaarslicht en kletsen we nog wat na met de managers. Morgen een lange dag voor de boeg waarin we de nogal wat grensformaliteiten moeten afhandelen. Ik ben benieuwd.

Tot: 0.121s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.0772s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb