Mauritius..et paradis!!

Africa » Mauritius
March 29th 2008
Published: April 20th 2008

1/2 innlegg: Mauritius (Skrevet i Flic en Flac 11.04.08). Nå har vi da vært her på Mauritius i ca 2 uker,å ja om noe kan kalles paradis er dette nettopp det!!! Ankom sent på kvelden ca2 uker siden fra Johannesburg(SørAfrika) å fant fort en billig & flott overnattingsplass i en rolig,liten type fiskerlandsby sør på øya,Mahebourg. Var der i 2 netter å vandret rundt overalt før ferden gik... Read Full Entry

Photos are below

Mauritius

genial kiteplass! gjett om Børre pakker med seg kiten sin neste gang!!
Mauritius

Cap Malheureux, nydelig kirke på nordspissen av Mauritius.

Grand Gaube

deilig strand på Trou aux Biches
Mauritius

Flic en Flac, på vestkysten av Mauritius. digg sted med deilig strand.

Flic en Flac

Flic en Flac

kokkelering i leiligheta i Flic en Flac
Mauritius

Middag på den hærlige terassen vår
Mauritius

Et av mange "perfekte" solnedganger sett fra sjukehuset.

ja,solnedgang igjen..

solnedgang att
Mauritius

Her har da altså Børre sittet å passet på i 10 dager til nå..,trur han bynner å bli LITT rastløs..

arti solnedgang

jepp,dette er sjukehuset:)
Mauritius-sjukehuset

avhengig????? endelig kan jeg sette meg ut med tråløst nett..,å det her på sjukehuset!!
Mauritius-sjukehuset

Godt å komme seg ut & vekk fra sengen.
Mauritius-sjukehuset

endelig bedre. børre har vaska håret, fletta det og vært i byen å kjøpt ny kjole til Marihøna:)

enda en solnedgang..
Mauritius-sjukehuset

Digg solnedgang fra inne på sjukehuset

12th May 2008

Deilig sted:-)
25th September 2008

Utenlandspraksis???
Hei Børre har du vært i mauritius??? vi er to sykepleiestudenter som lurer på å dra dit for praksis 4 uker, og deretter ferie 1 uke. Hvor i Mauritius vil du anbefale å dra??? eller dvs, hvor har du vært?? vi har jo ikke peiling. men har 3 alternativer: port louis, pamplemousses og quatre bornes. vært noen steder?? anbefale noe?? Supert om du kan gi meg en lyd på dette og fortelle litt om mauritius generelt, på mailen min: hegeedvardsen@hotmail.com på forhånd takk! mvh Hege ;)
30th December 2009

Fortsatt på Mauritius ?
Hei. Hva ble det til på Mauritius, ble det bosetting og butikk ? Jeg og min familie ønsker å reise til Mauritius men ønsker noen råd, og lurer på om det er mulig å ta kontakt dersom dere forsatt er der. Mvh Trond
18th November 2010

Hei!! så ut som en utrolig reise!! vi har nå bestillt tur dit, 17 februar til 5 mars, men har lest så mye forskjellig om været?? hadde dere bare fint vær eller hvordan var det?? håper jo på mye sol og varme, og ikke mange dager med regn? er det slik at det bare kommer en skur også løsner det opp, eller?? Takk for svar!!
18th December 2010

Mauritius
Heisann. Gled dere til en hærlig ferie i fantastiske Mauritius. Så langt jeg husker så hadde vi ikke så mye regn, å når det kommer så er det som monsum skal være,dvs høljeregn i en halvtime-times tid så fint igjen.Dette kan gjenta seg opp til flere ganger i løpet av dagen. Jeg personlig synes det er godt med sånne regnskur da det er en bra unnskyldning til en kaffe eller matbit på nermeste cafe.. Ha en fantastisk tur. Børre

Tot: 0.089s; Tpl: 0.023s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb