Blogs from Taveta, Coast Province, Kenya, Africa

Africa » Kenya » Coast Province » Taveta July 5th 2009

Daa er teamet og eg kome til Voi. Og det er fine greier! Det er her eg kjenner meg heime. Ting gaar sakte, jorda er roed, maten enklare og stemninga fredeleg. Her treng ein ikkje ha ei hand paa taska, ei heller kaste blikk over skuldera med jamne mellomrom. Vi er innkverterte paa Scripture Mission, ein tidlegare misjonsstasjon. Og som paa dei fleste tidlegare misjonsstasjonane er denne pryda med bilete av kvardagsnoreg, straalande sol, nydelege fjordar, snoe dekka fjell og romantiske fiskevaer. Det slaa sjeldan feil det der. I gaar bistod vi dei frivillige her i Voi i gjennomfoeringa av ei mixtrunering. Innsatsen til Fred og Evans er enorm, og det same er entusiasmen og omsorgen dei visar for borna dei jobbar med. I turneringa vart fremjing av kvinner si deltaking i idrett vektlagt, samt at ... read more

Africa » Kenya » Coast Province » Taveta April 29th 2007

6 fina dagar i Kitogotho. Mye god mat fran Mama Kalumu, Lokal danse/trommeshow med Mzee Babu i spissen (der publiken gikk fran 4 pers til hela landsbyn pa ca 70-100 personer ute i hagen pa Norwegian House), hektisk marked og matshopping pa Taveta market, motorcykel rides (bodaboda), kajak tur till Tanzania och bestigning av Eldoro Rock Mountain... Na bar det av til Tanzania...... read more
Kenyas backwaters
Mzee Babu the drummer
Barnen i Kitogotho

Tot: 0.046s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.0184s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb