Hverdag!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
September 26th 2008
Published: September 26th 2008
Edit Blog Post

Hei Alle..!

Nu begynder ting saa smaat at blive dagligdag og jeg har stort set vendt mig til alt!!
I hverdagen gaar tiden rigtigt hurtigt, fordi vi bruger stort set alt tid paa at arbejde, men weekenderne snegler sig afsted...
derfor er vi noed til at finde paa noget at lave i weekenderne.. I den her weekend tager vi f.eks. til Kumasi igen, og efter det nok ud for at se hvad der egentligt er omkring Mampong.
Der skulle vaere nogen vandfald og nogen forskellige specielle landsbyer.!

Ellers gaar det godt paa babyhjemmet.. De voksne kan godt lide mig.
Eller jeg ved ikke om det er specielt mig de kan lide.. men de voksne kan godt lide os!

Naarh... Ellers har jeg lovet at skrive lidt om hvilken by Mampong er.
Mampong er en ret stor by, naar man kommer fra malling!
I Mampong er 1 politi station, 2 internetcafeer, 3 apoteker, 1 bank, 1 posthus, 5 skole, 1 universitet, 8 kirker, 1 markede, 1 totro/taxi station, 3 restaurenter, 4 hoteller, 5 barer, 1 biograf og saa er der ellers bare boder og butikker og gadesaelgere over alt!!

I gaar ringede afs hovedkontoret til mig fordi de ville hoere hvordan det gaar! de havde snakket med den danske ambassade og havde hoert jeg ikke kunne sove og spise og havde ondt i hovedet!! Det var rart at snakke med dem.. Og de sagde at hvis det blev vaerre skulle jeg bare ringe.. :D
Det er rart at vide at folk er her for en!!

Men det var lige det for nu! I morgen tager jeg til Kumasi til kultur centret! Glaeder mig... saa skal der bare koebes gaver!

Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.047s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb