Elinpiirin laajentamista

Africa » Egypt » Upper Egypt » Luxor
January 16th 2011
Published: January 16th 2011

Nukuin klo 6.30 asti. Oli jo ihan valoisaa. Aamupalakin oli varsin riittoisa: oli mm. haudutettuja kasviksia, nakkeja, jotain paputahnaa. Jututin myos naapurihuoneessa majoittuvaa suomalaisnaista. Hanen ystavansa asuu taalla ja naimisissa egyptilaisen kanssa. Kavimme tekemassa pienen kierroksen lahikortteleissa. Matkustin sitten yksin lautalla Niilin lansirannalle. Polkupyorien kauppaaminen oli rasittavan tunkeilevaa. Tulin nettikahvilaan paa-asiassa siksi, etta saisin olla rauhassa.

Kavin sitten Luxorin temppelissa (oli se ollut valtavan kokoinen aikanaan), paapostissa, rautatieasemalla, uima-altaassa, sitten kahvilla ja syomassa tuoreiden tuttujen kanssa. Naapurihuoneeseen on tosiaan majoittunut lappilainen Anne, joka on tullut tanne, koska taalla asuu hanen kaverinsa Teija, joka naimisissa egyptilaisen kanssa. Kavimme syomassa nelistamme.

Kuvien lataaminen ei oikein onnistunut.

Tot: 0.062s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.028s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb