1e lesdag


Advertisement
Congo, Republic of the's flag
Africa » Congo
June 11th 2012
Published: June 12th 2012
Edit Blog Post

Vandaag begonnen met de eerste lessen Engels.

De groep is erg gemotiveerd.

Het eerste wat me opviel toen ik de klas binnen kwam was dat iedereen al aanwezig was.

Het tweede (moeilijk te missen) was de overweldigende lucht van body odour, ofte wel zweetlucht.

Moet ik nog even aan wennen.

Het verschil in niveau van Engels is wel erg groot. Sommigen hebben in Z Afrika gewoond en spreken het behoorlijk. Anderen hebben alleen maar hier gewoond en spreken eigenlijk alleen maar Frans.

Dat is wel een uitdaging.

We gaan stug door...


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



12th June 2012

Tsja, TIA, This Is Afrika (en er zit een luchtje aan :-)). Ze vonden indertijd, toen ik er was, dat IK stonk en het was dus wederzijds. Gelukkig wen je er wel aan, maar ik had daar een paar maanden voor nodig ;-). Wel fijn dat ze gemotiveerd zijn en op tijd aanwezig. Scheelt een hoop ergernis. Succes!

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 53; dbt: 0.0424s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb