omzetting travelblog


Advertisement
Botswana's flag
Africa » Botswana » North-West » Maun
December 30th 2010
Published: December 30th 2010
Edit Blog Post

Dag allemaal ! Ik heb besloten deze travelblog stop te zetten ;-( Het is onmogelijk om hier in zuidelijk Afrika dagelijks op internet te gaan om te updaten + als er al een internetverbinding is , gaat het enorm traag! Internet hier is echt niet te vergelijken met dat bij ons in Europa. Een foto uploaden duurt zo ontzettend lang en dat brengt alleen maar veel tijdverlies met zich mee. Nu , ik heb wel een andere oplossing ; de blog van Tim Skelton , mijn reisleider op zijn webpagina .... www.saadventure.co.za

Dus , sorry voor het falen van deze pagina , khad jullie thans graag op de hoogte gehouden , maar het gaat uiteindelijk de beste oplossing zijn voor jullie en mezelf ; jullie kunnen terecht op een professionele webpagina waarop alle info omtrent onze trip te vinden is , en ikzelf moet me geen kopzorgen meer maken over mijn 'zwakke' travelblog.

Alle gedetailleerde info en de vele honderden fotos kunnen jullie uiteraard bekijken van zodra ik terug thuis ben , en weer dagelijks kan surfen aan hoge snelheid !

Vanaf nu dus geen nieuwe updates meer op deze pagina , wel op m'n facebook-profiel ;-)
Groetjes , en zie jullie op www.saadventure.co.za (ook op facebook)


Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.016s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0532s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb