op weg naar Vic Falls


Advertisement
Zambia's flag
Africa » Zambia » Lusaka
December 25th 2010
Published: December 25th 2010
Edit Blog Post

Dag iedereen !!!! Een zalig kerstfeest voor jullie allemaal ! Ik heb gehoord dat het een zeer witte kerst is daar in ons kleine landje ;-) Wel ... hier is het een rode kerst ... rood van de warmte van de zon en van de liefde onder de mensen en dan vooral de kinderen. Gisteren hebben we kerstavond gevierd in het weeshuis en het was ... moeilijk onder woorden te brengen ... zoiets moet je zien.... onbeschrijfelijk en ontroerend ! Al die kleine lieve gezichtjes met grote oogjes van verbazing omdat ze ( sommigen voor het eerst in hun leven) een cadeautje krijgen!
Ze hebben liedjes voor ons gezongen , we hebben samen liedjes gezongen , wat buiten gespeeld ... kortom , het was een hele ervaring , voor mij maar voor hun nog meer had ik de indruk.

Mn travelblog loopt enorm achter , ik heb een hele tijd niet de kans gehad om online te gaan , maar ik ga , eens ik thuis ben , die achterstand zeker bijwerken en jullie alle details ( en fotos ) bezorgen. Hier in Afrika is het zo goed als onmogelijk om iets te uploaden ... duurt zo ontzettend lang !

Wel , ik hoop toch dat ik jullie een beetje heb kunnen plezieren met deze korte update .... tot gauw !!

Advertisement



Tot: 0.177s; Tpl: 0.008s; cc: 13; qc: 51; dbt: 0.1314s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb