Chobe Bush Lodge

Botswana's flag
Africa » Botswana » North-East
June 23rd 2018
Published: July 15th 2018

Deze dag heeft dezelfde indeling als gisteren. Vandaag komen we terecht in een grote kudde buffels die in de gaten wordt gehouden door enkele leeuwen. Deze zien we gelukkig ook nog. In de loop van deze ochtend worden we twee keer verrast door een luipaard dat plotseling de weg oversteekt. Echter dat ging zo snel dat we ze nauwelijks goed gezien hebben. Wanneer we terug rijden richting de uitgang heeft een andere safaritruck een luipaard gezien, waarop wij daar ook even stilstaan. Deze ligt heerlijk op een boomstronk te slapen. Gisteren hebben we enkele souvenirs gekocht in het winkeltje net buiten de lodge. Vandaag gaan Ingrid en ik nog even kijken bij de shop van de Safari lodge voor een souvenir voor onszelf. ’s Middags weer even bijkomen bij het zwembad en aansluitend weer een bootexcursie. Hoogtepunt is een luipaard dat zich op de oever verschuilt. Ik kan ‘m met geen mogelijkheid onderscheiden van de blaadjes en het zand in de verte. Het hele gezelschap staat te turen en te turen, totdat ‘ie vlak voor zonsondergang tevoorschijn komt. Bij terugkomst in de Safari lodge schuiven we aan voor het buffet.

Tot: 0.128s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.1066s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb