Travelblog Lisa's Guestbook

GEFELICITEERD!
Hieperdepiep hoera, nog vele jaren Anouschka!! Hebben jullie appeltaart? Groetjes van C&M&W&A

verjaardag!
Hoi Anouschka, van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag. Ik hed net je supertrotse moeder aan de telefoon die me vertelde waar ik je (misschien) kon vinden. Fantastische reis hoor, maar wel erg ver weg.... Veel plezier nog verder, groetjes van Leonora, Bis, Marleen (riep supervet toen ze hoorde van je auto-busje) en Lisanne

zomaar
Hey beiden! leuke verhalen, mooie foto's! Jullie vermaken je wel zo te zien en zo te lezen :D Heel veel plezier nog! Ow, en Anous; gefeliciteeeeeeeeerd!! Neem maar een pint, haha

prachtig
hallo lisa, leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken, jullie maken mooie dingen mee. Blijf nog even genieten, veel plezier, we blijven je volgen. groetjes, wilma en jan

Happy birthday
A very happy birthday to you Anouschka! I wish you all the best and many exciting moments in the land down under. Greetings from a very cold and snowy Finland
27th January 2011

Wat gaaf wat jullie hebben gezien!
From Blog: Kaikoura
26th January 2011

Hallo m'n Lisa,Vandaag was het zo'n dag om in een lijstje te zetten.Bij h het opstaan scheen d e zon,het was windstil en er hing iets van het voorjaar in de lucht.De computer aangezet e n ja hoor het vervolg van Lisa's reisverslag.Al lezende kwam onder in beeld,Lisa on line Dat was het hoogtepunt.Je kleindochter aan de andere kant van de wereld temaken zien en te spreken.Opa en ik volgen jullie reis vol interesse en genieten mee.Het is een enerverende reis die jullie maken. zorg voor voldoende rust zodat de hoofdpijn niet toeslaat.Denk veel aan je.Hou van je,veel liefs en xxxxxxxx Oma Fiet.
26th January 2011

Krijg honger van die pancake rocks (mmmmm, jammie pannenkoeken) :D Super cool, ik wil ook Orkas zien!!!!
26th January 2011

Zozo das inderdaad aardig snel! Ja gewoon autorijden is zoo 2010 ;) Ik hoop t.. Ik denk t eigenlijk niet, maar proberen kan altijd natuurlijk!

Hoi Lisa, Heel leuk al die interessante aardrijkskundelessen! Groetjes, Ton

@ Renske
Goed gespot! Het middelste gedeelte en het onderste slakkenhuis had ik zo neergelegd inderdaad. Daarna heeft snoes de bovenste drie schelpen erbij aangelegd wat het geheel helemaal afmaakt.
From Blog: The Golden Bay
26th January 2011

Nee nog niet maar als ik het weet stuur ik hem je meteen. Dan kan de geparfumeerde brieven en postkaarten stroom beginnen :)
Shell art

Dit was op zekers Minelli haar werk ;) Leuk hoor!!
From Blog: The Golden Bay
26th January 2011

De foto's zien er inderdaad net uit als in een film! Echt alsof je ze even van internet hebt geplukt! Super dat jullie dit in het echt zien dametjes! Een water taxi, echt een grappige ervaring lijkt me dat! Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord ;) Bevalt het samen reizen nog? En het kleurige busje is nog steeds jullie goeie vriendje? Of verlangen jullie al naar een echt bedje? Hahahaha nou ik zou het wel weten hoor, bij deze ruil ik mijn bedje voor het busje ;). Xxxxx.
26th January 2011

Wauww wauww wauwww, Jullie komen echt op zulke mooie plekjes! Echt leuk dat jullie ook zo lekker veel bloggen! Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal! Lisa, weet jij al je adres waar je in Australië gaat wonen? Xxxxxxxxx.
26th January 2011

Are you guys crazy? We can't believe the distances you are travelling! You will be totally stuffed by the time you get here - so we are going to lay 'hotel' relaxation ha ha. It will be really good to see you Saturday. Hope you survive the torrential West Coast rain in the meantime. Arthur's Pass is quite a windy and steep road, but probably no worse that some of the roads you have already been on. Luv Erik and Jean.

@ Robbert
Merci, ik voel me ook erg verbonden met pinguins. Het was redelijk wam die dag en tijdens het lopen krijg je het vanzelf ook wel warm. Boven op die berg was het niet meer echt warm te noemen, maar dat kwam vooral door de wind.

@ Eva
Nee, wij hadden van onze plek uitzicht op een beek die vanuit de bergen aan kwam stromen. Deze waterval kwamen we tegen onderweg.

@ Sabine
Tweede foto! Ik ben ondertussen supergetraind in het nemen van springfoto's ;) Zo'n kat zorgt in ieder geval weer voor wat afwisseling! Schiet je al zo op dat je me dalijk af kan komen halen van Schiphol? xx

@ Yentl
Leuk dat je het blog gevonden hebt! Het busje is echt fantastisch. Tot nu toe ook nog steeds het leukste busje wat we hebben zien rondrijden. Zitten nu vlakbij een paar Gletsjers die vlakbij het regenwoud uitkomen, echt bizar.
24th January 2011

Jeeeetje, wat gaaf allemaal wat jullie allemaal doen daar, aan de andere kant van de wereld! Ik zag via Facebook dat jullie een blog bijhielden en was nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto's. Dat busje waar jullie in rijden is ook echt super vet haha. Hoe is het met jullie daar? Geniet er van! X Yentl
23rd January 2011

overduidelijke pinguin. En Anouschka met Korte Broek!? Is dat superhardcore of is het warmer dan het eruit ziet? Het landschap vind ik raar. (ben jaloers :P)
21st January 2011

hallo lisa, wat leuk om je verhalen te lezen, weliswaar met enige jaloezie, dit hebben wij allemaal niet meegemaakt toen we 20 waren. fantastisch toch! en daarnaast hebben jullie een geweldig busje gescoord, doet me erg denken aan de flower power tijd. Blijf nog lekker genieten en wij genieten op afstand mee en door al je foto's en verhalen lukt dat heel goed hartelijke groet, wilma en jan
21st January 2011

Lisa ziet er inderdaad een beetje als een pinguïn uit :P.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 17; dbt: 0.0276s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1020.4kb