Travelblog Lisa's Guestbook

25th August 2011

that was alot of fun...
14th April 2011

Je moet wel een volleerd surfer zijn als je terugkomt, hoor! Dat verwacht ik wel van een semester in Australië :P. Ik zou ook wel zo'n vak willen hebben, al is er niet veel wat ik niet weet over Utrecht en omstreken :). Kus
7th April 2011
Just to Let You Know

Grappig
Doen ze hier ook al! overal de "Wrong Way" borden. En ze gebruiken ook zoveel "STOP" borden, alsof het overal noodzakelijk is om stil te staan???
7th April 2011

Jaloers!
Ahh lisa, het ziet er zo leuk en mooi uit! Dit vak heb je echt geluk mee ;) Wie weet gaan we een keertje golfsurfen als we terug zijn, ik heb in Frankrijk geleerd!
4th April 2011
Surfing!

super cool!!! Kon je er wat van?
27th March 2011

@ mama
haha, ja ik vond het ook al bizar dat we over San Remo reden, we hebben er zelfs 2 uur verbracht met boodschappen doen en lunchen! Ik heb tot nu toe alleen nog maar Coburg, Australia gespot.
27th March 2011

Leuk zo een course “Experiencing the Australian Landscape”. Daarmee kom je nog ergens. Voor mij is het leuk om mijn kennis op diverse terreinen op te vijzelen. Nooit geweten dat urchins zeeëgels zijn en een blowfish een kogelvis. Trouwens wist ik ook niet dat je over "San Remo" moest rijden om naar Phillip Island, VIC, Australia te komen. Ik ga maar op zoek naar Nootdorp, Australia....
25th March 2011

Your adventure for an international exchange program sounds like such a fantastic adventure- i am definately also keen to have this experience in a country other then my own. Keep up the good writing Angie
25th March 2011

Uni On Campus
Hi Lisa, I enjoyed reading your blog and am planning to come to Melbourne so some of the activities you have been doing have given me some good ideas to explore the city. I am also studying at the moment and would love to one day experience the on campus experience- Enjoy your uni semester and keep up the blogging Angie
From Blog: Back to 'Normal'
21st March 2011

Die neuroscience lessen klinken wel interessant :). En dat park is zoals zo ongeveer alle parken die je nu bezocht hebt helemaal prachtig! Begin steeds jaloerser te worden :P. Kus.
19th March 2011

Wederom weer een super leuk verhaal uit Australië! xx
19th March 2011

Hahaha geweldig hoe 20% van je blog over insecten gaat;). Ik heb ook al een paar van die spinnen gespot, niet leuk...
18th March 2011

@ Jan en Wilma
Hoi Jan en Wilma, Dankjulliewel voor weer een berichtje! Leuk dat jullie het zo bijhouden. Sydney en Guatemala zijn inderdaad ook niet verkeerd. Ik zou graag zo van operaties kunnen genieten als jij Wilma. Voor mij is die hele kant van de neurologie een beetje uitgesloten. Groetjes en liefs terug, Lisa
18th March 2011

hoi lisa, leuk om ook jouw verhalen te lezen, wij volgen op dit moment 3 studenten, mijn neefje zit in sydney waar ook hij het erg naar zijn zin heeft en mijn nichtje verblijft in Guatemala voor haar stage pedagogiek en van jullie allemaal lees ik zulke fantastische verhalen, wat jou betreft bezig zijn met de wetenschap van de hersenen lijkt mij ook erg interessant. Daarnaast krijg je als lezer en kijker (van de foto's) ook een beeld van al het moois in Australië. We blijven je volgen. hartelijke groet vanuit ons kikkerlandje, wilma en jan
10th March 2011

Koala's zijn echt zoooo lief! Leuk om te lezen hoe het met je gaat en hoe je Melbourne ontdekt. Ben benieuwd naar je verhalen als je weer aan de studie bent. xx
From Blog: Back to 'Normal'
6th March 2011

Voor de koala's blijkt het paradijs op aarde echt te bestaan !!!
5th March 2011

Great!
I'll bookmark it :) How're you both doing? I still haven't read properly through your emails. I hope I can catch up with that this weekend. Love, Peter
4th March 2011

Like to follow your progress
Lieve Anouschka, Leuk dat je een eigen blog hebt ik zal je volgen gedurende je verblijf in Australië. Sukses en veel plezier. groetjes, Otto
4th March 2011

We zitter er klaar voor!
Hoi Anouschka, Erg genoten van de verslaggeving de afgelopen weken. Kom maar weer op! Veel plezier gewenst door Conny, Menno, Wessel en André
3rd March 2011

@ Ron
Hoi Ron! Leuk dat je alles gelezen hebt! Ik heb het hier inderdaad heel erg naar mijn zin. De komende weken komen er nog veel activiteiten aan, dus ik moet snel weer even updaten. Ze hebben hier 10 (!) tennisbanen naast de campus liggen, dus jij zou je hier goed vermaken. Veel liefs, Lisa
1st March 2011

Hoi Lisa! Ik had je stukjes een tijdje niet gelezen, maar heb nu weer alles ingehaald! Volgens mij heb je het super naar je zin en de verhalen en foto's zijn behoorlijk mooi! Vooral de mooie feestjes en sportactiviteiten klinken mij als muziek in de oren :) Geniet er goed van en ik kijk uit naar je volgende stukje! Groetjes Ron
23rd February 2011

Jeej roadtrip! Klinkt erg leuk allemaal en heel erg alsof je het zeer naar je zin hebt daar :D. Kus.
21st February 2011

Heeeeey Liesjee, Klinkt echt allemaal super! Knap dat je nog gewonnen hebt na zo weinig slaap (Dat was toch nadat wij voor jou 's nachts nog hadden geskypt?) Maar vond het echt gezellig je gesproken te hebben! En die foto's! Wauuw! Melbourne lijkt me echt een super stad! Veel plezier op je feestje straks! Xxxxx.
19th February 2011

@ Eva
Je bent echt een schatje dat je het allemaal zo bijhoudt en comments plaatst! Zie het als een uitdaging al die nieuwe mensen ;) Over een half jaar zitten we weer samen in de U-vorm te luisteren. Mijn laptop is dus gecrasht, maar als het apparaat weer gerepareert is dan kunnen we weer iets makkelijker contact houden. Veel liefs, Lisa
19th February 2011

Klinkt wel als goede accomodatie! Hoop dat dat ook zo blijkt :). Leuk dat je Melbourne al een beetje hebt kunnen verkennen en dat het wel bevalt. Kus.

Tot: 0.085s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0563s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb