Travelblog Lisa's Guestbook

21st January 2011

Ohhh, die waterval!!! Misschien wel de mooiste foto's tot nu toe! Echt prachtig. Was dat waar jullie op uitkeken op de camping? Kus.
21st January 2011

Zo zeg, een contract moeten tekenen om een oude filmset te mogen bekijken... Dat klinkt wel een beetje overdreven. Ik kan daarom helaas niet vicariously meegenieten van Hobbitton, maar de Burried Village klonk in elk geval erg leuk en mooi :). Kus.
21st January 2011

Wellington ziet er inderdaad prachtig uit!! wat leuk dat jullie door tessa ook nog wat konden gaan drinken met de locals. ik zag bij de vorige blog een springfoto van anouschka, hoe lang hebben jullie erover gedaan om die foto te krijgen? (voor de mensen die niet met mij en lisa op vakantie gaan, wij maken altijd springfoto's.. die mislukken alleen meestal voor 95% gevolg: camera vol met halve foto's van mij, tot ergenis van onze lieve vader ;) Verder nog even reacties op de reacties bij de vorige bloggen (blogs?) aangezien ik wel altijd jullie verhalen lees, maar nu de ingeving kreeg om ook de reacties te lezen, af en toe ben ik zo slim. Ik ben waarschijnlijk ook een nerd in jullie ogen, want ik vind t ook ubercool dat jullie die landschappen van de lotr hebben gezien. Af en toe als ik zo'n natuur foto zie, zie ik legolas en aragorn er al rennen. Ben net als renske erg jaloers erop. Mn se week is wel goed gegaan, afgezien van economie wat een aardige ramp was ;) nog niet veel cijfers terug, maar in iedergeval een 6.1 voor bio ^^ verder nog een 5.2 voor eco (hallo herkansing) en een 7.4 voor m&o. Mn rijlessen gaan ook nog steeds goed, al zat er gister een witte kat onder de auto die weigerde weg te gaan, waardoor eerst de hulptroepen (lees: ventje dat voor mij rijles had en mendy) moesten worden ingeschakeld om de kat weg te halen. Heel erg bedankt voor het alweer mij redden van een saai tussenuurtje, ik ipv vervelen kan ik nu jullie blog lezen of foto's kijken. Jullie nog heel veel plezier op t zuidereiland! xxxxxxxxxxxxx
21st January 2011

Weer geweldige verhalen! Ik ga me maar klaar maken voor mijn tentamen, verschil moet er zijn :P xx Nederlandse Murmeltier
20th January 2011

Wat beleven jullie al een hoop in een korte tijd. Heel leuk om dit allemaal te lezen. Zo blijven we allemaal goed op de hoogte. Nieuw Zeeland staat op mijn verlanglijstje! Lieve groetjes van ons uit Nootdorp
18th January 2011

Heeey Dametjes van het goede leven! Ik was door drukte op school even achter geraakt met lezen. Maar ben nu wel weer helemaal bij! Wat een dingen hebben jullie al meegemaakt in die korte tijd zeg! En je zegt wel nerds over mordor en mount doom, maar al die dingen in de films van LOTR zijn juist vet mooi, ik zou dat ook echt wel een keer in het echt willen zien hoor! Mij maak je er in ieder geval jaloers mee ;) Maar jullie busje vind ik echt helemaal het einde. Echt hippie-achtig! (Helaas kan ik hem echt niet emo noemen ook al had ik graag gewilt =P) Nog veel plezier verder op jullie prachtige reis! Ik kijk echt mijn ogen uit als ik die foto's zie, dus blijf vooral lekker posten ;) Xxxxx.
18th January 2011
Our van!

Super gaaf busje! Echt wat voor jullie!
17th January 2011

Super leuk om jullie verhalen te lezen! Jullie hebben al heel wat gepost! Dat had ik niet verwacht, dus ik moest dit weekend even wat inhalen ;) Hahah, die camper ziet er echt heel grappig uit :P Hebben jullie al wilde beesten gezien? Heel veel plezier nog daar! :D liefs

@ Erik & Jean
YES! YES! YES! Please make the booking

@ Mama Marga
Jij hebt dan ook een uitstekend geheugen voor alle regenbuien die je tijdens je vakantie op je dak hebt gehad! Dus het verbaasd me niets dat je dit herinnerd. Veel mensen zeggen dat ze hem cool vinden, maar verder reageren ze wel alsof ze zoiets vaker zien. Zijn ook nog niet aangehouden door de politie oid met onze opvallende automobiel. xx

@ Annemiek & @ Sabine
Annemiek, heb je al geprobeerd via Kilroy te boeken? Zij hebben contacten met verhuurorganisaties. Hier mag ook verder niets onder de 21 huren, maar via Kilroy kan het wel. Sabje, heb je de rest ook (met glans) overleefd? Blijven ademen he :) Veel liefs uit Nieuw Zeeland, hopelijk kunnen we snel skypen.

Routeburn
Can you look up 'Lonely Planet' and see if you want to go to Milford Sound (and cruise) while we are in Te Anau. We can make the booking. Otherwise we will have one 'spare' day in Te Anau before you start the Routeburn Track. It looks like a couple of days of rain coming - hope the van doesn't leak ha ha. Luv, Erik and Jean.
16th January 2011

wat gaaf om jullie te volgen
Hallo dames, Ik heb vanavond alles van jullie reis en de foto's bekeken, Super. Ik blijf jullie volgen, heel veel plezier en genieten. Groetjes, Dineke
16th January 2011

Nieuw Zeeland ziet er nog steeds schitterend mooi eruit. Het zal je niet verbazen te lezen dat het regende toen wij vele jaren geleden over de desert road gereden zijn.... Jullie houden een behoorlijk vakantie - tempo aan. Dat noemen ze nou een actieve vakantie. Gelukkig kunnen jullie straks in Melbourne/Adelaide uitrusten. Krijgen jullie trouwens veel aanspraak met dit toch iets opvallende busje ? Liefs.

Veel liefs uit Den Haag
Fijn om jullie zo "op de voet" te kunnen volgen! een heel avontuur al. Veel liefs uit Den Haag!
16th January 2011

i think dan's girlfriend, frances, walked it the same day as you! weird. dan has flown up to see her after doing the walk with me. they are now heading to napier. next year we are planning to do the 3 day walk at tongariro. lovely photos, girls! luv, erik and jean

Your card has arrived! We are enjoying your photos. Luv Erik and Jean
15th January 2011

Ik ben net terug van Te Anau. We hadden een prachtige tocht door de bergen van de Kepler Mountains. Heb nu jullie blog weer gelezen - wij bewonderen jullie dat het allemaal zo goed gaat en dat je wat 'kiwis' hebt ontmoet, in plaats van toeristen! Als Tessa weer thuis is zal ze een email sturen over Wellington. We zien er echt naar uit om jullie in Christchurch te zien! Luv, Erik en Jean.
15th January 2011

Supergaaf wat jullie allemaal zien en meemaken! dat busje is natuurlijk supergaaf:d val je heel erg op of rijden ze daar allemaal in!? Die Haku falls zien er op de foto al zoo moooi uit laat staan als je er echt bent lijkt me zo! En supergrappig dat je de diehard lotr fans heb kunnen spotten haha Ik ben benieuwd waar jullie volgende ritje jullie heenbrengt!
15th January 2011

Met de foto's is het verhaal nog geweldiger. xx
14th January 2011
Our van!

Hij is echt geweldig!:)
14th January 2011

Ohhhhhh, wat ziet dat er allemaal prachtig uit! En dat busje! Geweldig! Ik begin toch wel aardig jaloers te worden als ik dit lees, hoor. Geniet ervan! Kus.

Wauw!
Geweldig om jullie verhalen te lezen en jullie fantastische foto's te zien! Het ziet er echt zo gaaf uit!
13th January 2011

Hallo Lisa,Eerst wil ik zonder jouw tekort te doen Lisa ,Anouschka een compliment geven.Ook haar verhaal lees ik met veel plezier en ik bewonder haar.Want om in Auckland,wat toch een vrij grote en drukke stad is in een zeer kleurig busje,links stuur,links sch sakelen en links rijden zonder tom-tom door de stad te rijden moet je wel wat overwinnen.Verder is het door jullie verhaal een soort herbelevenis.Jullie rijden van Auckland naar Wellington en opa en ik net andersom.Ik heb soms een beetje heimwee naar dat land. Ik wens jullie bon route veel plezier ,voor jouw Lisa een kus en knuffel.Veel liefs Oma Fiet
13th January 2011

Het ziet er allemaal echt zo super gaaf uit! Het klinkt ook echt geweldig. Gelukkig is ook alles goed gegaan met het campertje. Volgens mij hebben jullie echt een heerlijke tijd samen. Veel plezier met alles bezoeken en geweldige dingen plannen, neem het ervan. xxx

Tot: 0.088s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 34; dbt: 0.0494s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb