Travelblog Lisa's Guestbook

13th January 2011

Reacties
Dank jullie wel voor alle reacties. We hebben geen tijd voor verhalen nu, maar we vinden het leuk dat jullie allemaal meelezen en berichtjes achterlaten.
12th January 2011

awesome! and so pretty! en het is warm weer, nu ben ik wel jaloers, want er is vannacht 10 cm sneeuw gevallen en het gaat nog gestaag door in boston. dat noemen ze het echte leven :P Maar het ziet er echt supermooi en leuk uit. En jullie zijn verwend met dat busje, Rem en ik keken of we een auto konden huren in Canada, maar nog geen positief resultaat. Heel veel plezier en succes met rijden ;) Liefs Annemiek
12th January 2011

Omg, dat busje ziet er zoo cool uit! Evenals het uitzicht trouwens, Ben jaloers! Vandaag heen en weer gefietst in de regen en kou met prachtig uitzicht op een bouwterrein en snelweg. Zit inmiddels over de helft van m'n se week, 4 van de 7 gedaan. Het lijkt idd al tijden geleden dat jullei weggingen. Iedereen mist je hier wel hoor! Inmiddels is de iPad volledig ingewijd in t gezin (vooral bij mij) jou travelblog staat eigenlijk altijd open, net als Skype op m'n laptop eigenlijk.. Heel veel plezier nog en ik kijk uit naar t volgende verhaaltje Xxxxx Sabine
12th January 2011

WAAAAAAUW!! aan alles. I am really happy for you! I Love your busje, couldnĀ“t have been better. Fantastisch, ga zo door met beleven!
12th January 2011

Hoi Anous en Lisa, zit hier met mn slaperige hoofd (net wakker) jullie reisverhalen te lezen. Wat hebben jullie al veel gezien! Mooi, artistieke camper trouwens en fijn dat jullie al aan het links rijden gewend zijn. Dat eerste stuk bochtige weg langs de kust moet niet echt leuk zijn geweest!! liefs van ons 3enxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
From Blog: Rotorua
11th January 2011

Lisa en Anouschka, KLeine meisjes worden groot! Ik vind het stoer wat jullie doen en zal jullie volgen. Goede reis met het campertje en geniet van alles wat je ziet. Dieuwke Baak
10th January 2011

Wauw, klinkt supah koewala en nu met busje?
9th January 2011

Leve het computer tijdperk en ik ben blij dat ik het allemaal nog mee mag maken.Ik geniet van je reisverslag,je schrijft makkelijk en leuk,ben dan even wat dichterbij je.Vanmiddag heeft opa weer kunnen genieten van zes theedrinken dames en naar hun boeiend gekeuvel kunnen luisteren. Ook jij was even het onderwerp van ons gesprek{alleen maar goede dingen hoor}hoe zou het ook anders kunnen.We kijken nu uit naar het vervolg van je belevenissen.Dag m'n lieve schat Veel liefs en kus van Oma.
9th January 2011

Mijn vader en ik hebben echt keihard gelachen om het foto stukje in Hongkong! Hahaha. Klinkt allemaal helemaal super damesss! (Ik hou het btw maar op Nederlands, want dat moet ook geoefend blijven of course =P) Nou heeel veel plezier verder! En ik hou jullie in de gaten! Xxxxxxxxxx.
9th January 2011

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn :). Auckland ziet er echt prachtig uit, vooral dat park! En m'n moeder (die haar eindproject voor de kunstacedemie over steigers heeft gedaan) vond de bamboesteigers in Hong Kong helemaal geweldig! Gefeliciteerd met het aangenomen worden bij Monash! Ik ben wel jaloers dat jullie daar lekker van het zomerse weer kunnen genieten :P. Ik kijk uit naar het volgende berichtje. Kus.
9th January 2011

Hoi Lisa en Anouschka, Via allerlei wegen kunnen wij jullie hier ook volgen. De start is in ieder geval goed, leuk die tussenstop in Hong Kong. Maandag op start met de camper. Veel plezier en doe voorzichtig. Liefs Irene
9th January 2011

Als ik de foto's zie lijkt het alsof jullie al weken weg zijn. Wat hebben jullie al veel gezien! en heel leuk dat wij daarvan kunnen meegenieten. Super dat je bent aangenomen Lisa, gefeliciteerd.xxx
9th January 2011

I hope so too, it has been quite a long time since I've seen you!
From Blog: First blog

Kia Ora!
Hi Lisa! I hope I get to see you before you go on your tramp. If not I will see you when you get back I'm sure! Yay!
From Blog: First blog
8th January 2011

Lieve opa en oma, Bedankt voor het lieve berichtje, leuk dat jullie Lisa's blog hebben gevonden! Het klimaat is inderdaad om jaloers op te zijn.. Jullie horen snel meer, de groetjes aan iedereen! Liefs, Anouschka
8th January 2011

It's just strange that something that would require an entrance fee in the Netherlands is just a simple park in New Zealand. Liefs, Lisa

Dat in Hong Kong was echt bizar. Dankjewel, je zult het lezen! Liefs
8th January 2011

De zomer is echt heerlijk, gisteravond realiseerde ik me ook weer hoe erg ik van warme zomeravonden geniet. Ik mis jullie ook een beetje (en de discussies bij het avondeten). Hoor ik daar een hint dat de kamer er beter uit zag in zijn teringzooi staat ;) Veel liefs terug
8th January 2011

Inderdaad, ik was ook ontzettend blij toen ik die email zag. In principe kon er niets mis gaan, maar toch. Nu kan ik eindelijk alles officieel invullen, hopelijk snel te horen krijgen of ik on campus kan wonen en mijn visum aanvragen.
8th January 2011

Hey Lisa Great to know you are here safe and sound and seeing lots! I laughed about the 18hr nap!! And get used to the rain forests - they are evrywhere. luv Jean
8th January 2011

So glad you got to your 'digs' in Auckland! If you get time, the Auckland beaches are nice to visit. I am off to Te Anau Tuesday, but Jean will be reading your blog. You're both looking well :)

Hallo dames
Lieve Lisa en Anouschka, leuk om de belevenissen tijdens jullie reis te lezen. Fantastisch dat bezoek aan Hong Kong tussendoor! We zijn wel jalours op het mooie klimaat dat jullie nu in Nieuw Zeeland hebben. Groetjes van opa en oma Pont

Vanuit Nootdorp
Super leuk om te lezen! Jullie hebben in een korte tijd al veel gezien! Ook leuk dat je foto's geplaatst hebt! :D haha dat in hongkong allemaal met jullie op de foto wilde, grappig! Ben benieuwd naar jullie volgende blog, heel veel plezier aan de andere kant van de wereld! Liefs

Goed begin
Allemaal goede dingen om mee te beginnen: 18 uur slapen, een mooi hostel, zomer en, als niet onbelangrijk detail, je toelating op de universiteit Monash. Hartelijk gefeliciteerd. Dat kan je "vakantie" zomaar 6 maanden verlengen. Mooie foto's trouwens. Zou je er bij de chinezen ook goed opstaan. Ik denk dat je binnenkort in de Hong Kong Daily staat: "Toeristen nemen groot risico voor bliksembezoek aan Hong Kong." We missen je al een beetje. Heel raar dat ik in je kamer gewoon heen en weer kan lopen zonder hink/stap/sprong. Veel liefs.
8th January 2011

De foto's zien er echt zo tof uit! Geweldig dat je bent aangenomen. Heb je daar in ieder geval geen stress meer over. xx

Tot: 0.038s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 16; dbt: 0.0108s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1017.1kb