Travelblog Lisa's Guestbook

19th February 2011

Da's ook een manier van verhuizen, gewoon je huis oppakken (of bouwen) en dan meenemen naar de gewenste locatie :P. Ik heb al een tijdje niet meer gecomment, maar het is nog steeds allemaal prachtig (vooral Gillespies beach)!!! Hier is het voornamelijk nog erg grijs (en nat), maar wel steeds minder koud. Ik zit nu ook in twee van m'n courses met een hoop eerstejaars/eerstesemesters en een hele hoop andere (derdejaars) studenten die ik niet ken :(. Ik mis jullie wel erg hoor! Dikke kus! P.S. Gecondoleerd met Ini.
18th February 2011

Ik herken mijn kaarten! Je maakt je kamer in ieder geval gezellig. Melbourne klinkt erg leuk. xx Masha
16th February 2011

Heeeey Liesje! Wat klinkt het allemaal top zeg! (behalve dat met je computer dan.. Is er niet ergens een nerd te vinden met verstand van computers op de campus?). Zijn de dames met wie je 'woont' aardig? En de andere 11 ook? Mooi dat Melbourne zo bevalt! Ik hoop dat je er nog veel mooie avonturen gaat beleven!! Xxxxxxx.

@ papa, mama, Sabine
Erike en Jean zaten de hele tijd te vragen wanneer jullie naar NZ kwamen! Ik heb ook nog een kleine fietsbrochure meegekregen van Erik. Ja we hebben zelf aan levende lijve ondervonden waarom het regenwoud regenwoud heet, gelukkig alleen op de kortste dagen. Avonturen in Australie komen er ook aan, is alleen wat lastiger met die gecrashte laptop. Ik had je gister net gemist aan de telefoon, mam, Opa Josef zei dat je net weer op de trein zat. xxxx
13th February 2011

De track ziet er inderdaad heel spectaculair uit. Prachtige omgeving, maar al dat groen moet er wel ergens vandaan komen ... Op de foto's ziet het echt uit als fairyland, fantastisch ! We hopen het allemaal ook een keer me te maken. We hebben genoten van jullie reisverslagen over Nieuw - Zeeland. We zijn benieuwd naar de nieuwe aventuren in Australie. Die worden dan wel vanuit twee locaties beschreven, spannend.

@ Lian
Ja, die was wat te klein helaas... Er moest zoveel zooi mee voor die paar dagen;). Maar als handbagage is 'ie heel fijn hoor!
12th February 2011
View from Conical Hill

!?
Heee!! Waar is je uberhippe retro tas? :P Wel echt een super gave tocht zeg! Mooie foto's :D xxxxxxx
12th February 2011

@ Lian
Top dat je ook zo trouw meeleest;). Sommige dingen lijken inderdaad wel op Zwitserland. Maar vanwege de fjorden in dat gebied pak je Noorwegen er gelijk nog even bij. Eigenlijk moeten we in de Alpen ook een keer zo'n langere hike doen, lijkt me super!
10th February 2011

hi
Leuk om weer een verhaal van jullie te lezen! En echt super gave foto's, lijkt wel een beetje op Zwitserland :P Ben echt heel benieuwd hoe jullie hike was, dus zit met spanning te wachten op de volgende blog! ;) Liefs
10th February 2011
Anouschka & Driftwood

moooi & mysterieus :) zulke mooie omgevingen staan er op jullie foto's, hoop hier ook nog dat soort dingen tegen te komen als ik ga reizen van de zomer! x
8th February 2011

@ Masha
Dankje muzzel. Ja toen voelde ik me wel even heel ver weg van huis toen ik dat hoorde. Gelukkig kon ik bellen en skypen, dus dat is fijn. Liefs, Lisa
8th February 2011

Gecondoleerd Lisa. Vervelend om zo'n bericht te horen aan de andere kant van de wereld. Sterkte. Liefs, Masha

@ Renske
Niet veel bijgekocht, maar ik vrees wel voor het koffer inpakken. 't Wordt denk ik weer een kleine worsteling om alles in die tas te proppen. Dankjewel! xx Lisa
6th February 2011

Heeeeey Dametjes! Ik vind het echt super hoeveel jullie posten! Keep up the good work ;). Nu is het echt slechts een kwestie van dagen voordat jullie Lisa's plekje voor de rest van de reis te gaan zien. Al zenuwachtig? Passen de koffers nog dicht, of al teveel soeveniers gekocht? Alvast een goede vlucht (zal vast wel meevallen na al die uren die jullie al mee hebben gemaakt toch =P) Liefss, Rens
Hug

Super schattige foto!!

@ Juf Baak
Leuk dat u meeleest! We zitten nu ook in een skigebied, maar het is boven de 20 graden dus geen kans om te skien. Groetjes, Lisa en Anouschka
5th February 2011

Net terug van wintersportvakantie had ik wel een hele dag nodig om jullie verhalen te lezen. Dat je nog tijd hebt om zo trouw te schrijven! Het is wel geweldig wat jullie allemaal meemaken en zien. De foto's erbij zijn erg mooi. Succes verder! Dieuwke Baak
2nd February 2011
Castle Hill

ieniminnie
wauw wat ben je ieniminnie naast die rots zeg!!! :D Ziet er echt vet cool uit!
From Blog: Arthur's Pass
1st February 2011

een antwoordblog
Zo, weer even alles bij gelezen. Jullie zijn wel creatieve bloggers zeg! Nog gefeliciteerd met je verjaardag Anouschka!!! Ik weet niet of jullie nog met iemand van campus gesproken hebben maar hier in het duistere, tochtige, gure Nederland is het semester weer begonnen. Er zijn hier ook veel te weinig bergen. en regenwouden. en rare kleine vogeltjes. en stranddiners. maar ik dwaal af. Iedereen is weer een beetje aan het opstarten (boeken die te laat binnenkomen, een lading nieuwelingen en mensen terug van exchange, mislukte voornemens om dit semester toch echt vooruit te werken, gadverdamme dining hall is weer open! naja, Jeweetwel). Joris en Piotr blijken goede introdaddy capaciteiten te hebben (en Paula en Stephanie zijn goede intromamma's), de kids zijn ingeburgerd en ze hebben de eerste prijs gewonnen bij het verkleden. Wij gaanin mijn unit in maart-april kleine opvangkittens van het asiel nemen!!! superlief, maar je schijnt er wel midden in de nacht een paar keer voor op te moeten staan om ze te voeren (het zijn weesjes). Ach, dat komt wel goed. Oh en we weten ook nog niet zeker hoe groot het nestje is waarvoor we mogen zorgen tussen de 2 en de 8 zeg maar.. Heel veel plezier met de laatste week (weken?) van jullie vakantie, en de zon, en de stranden, en de regenwouden, en de spierpijn, en doorslaan (ben heel benieuwd waar die naam vandaan komt, klinkt nogal agressief?!), en Nieuwzeelands eten (is dat eigenlijk speciaal?) enzovoort. Robbert
From Blog: Christchurch
31st January 2011

Jammer van de regen, maar... orca's! Supercool :). Ziet er echt prachtig uit, zeg. Kus.
From Blog: Kaikoura
31st January 2011

Dat ziet er heerlijk relaxed en rustig uit! Wel een beetje verlaten, maar dat kan ook leuk zijn voor een dagje :). Kus.
From Blog: The Golden Bay
30th January 2011

Hoi Lisa, Wat leuk om al jullie verhalen te lezen en de schitterende foto's te bekijken. Wat is het een mooi land. Veel plezier verder en ik kijk uit naar de volgende verslagen van jullie reis. Groetjes Netty

@ Timo
Thanks Timo! I kind of feel sorry for you in that cold and dark country up north... But then again, you're used to that I guess. Groetjes uit Christchurch
29th January 2011

Dank jullie wel! Natuurlijk is er appeltaart, gister uit de supermarkt gehaald. Totdat we ontdekten dat het rauwe appeltaart was en we hebben natuurlijk geen oven/magnetron in dat busje. Maar we zijn nu bij Lisa's familie dus hij gaat binnenkort verorberd worden!
29th January 2011

Dank jullie wel!! Het is inderdaad wel erg ver weg, maar de reis is het helemaal waard. En ik zou het busje het liefst meenemen naar Australie en dan naar Europa, maar we hebben hem helaas een paar uur geleden weer ingeleverd...

Tot: 0.12s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 47; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb