karibu

Published: July 23rd 2006

hallo familie en vrienden

Tot nu toe hebben we een prachtige reis.
Het is een vol programma met om half zes opstaan.
Veel wild gezien en ook tarangire national (boa bab bomen) bezocht en lake eyazi.
ook hebben we drie stammen bezocht. de masai, datok en de hatsabe. Met deze prehistorische stam, de hatsabe, zijn we op jacht geweest.
Mathijs heeft een echt killer instinct.
We hebben tot nu toe olifanten, giraffen, struisvogels, apen, bavianen en ga zo maar door. Maar nog geen leeuwen.
We zijn ook nog naar een slangen park geweest waar we black mamba's hebben gezien, baby schildpadjes, krokodilletjes hebben vastgehouden en slangen in de nek hebben gekregen.
We hebben al drie nachten gekampeerd en verder slapen we in leuke lodges. Morgen gaan we naar het beroemde Serengeti.

Groetjes van allemaal

P.S. Helaas kunnen we geen foto's publiseren door een technisch probleem

25th July 2006

wauw!
HOi alllemaal, Ik zit achter mijn computer te werken in een tropisch (heerlijk) Nederland en dacht "ik ga even naar Afrika"! Het klinkt fantastisch wat jullie allemaal aan het doen zijn, jagen: met pijl en boog?? Ben benieuwd! Houden jullie een leuk avondje over alles als jullie terug zijn? Maar nu lekker genieten, veel liefs Margriet, vast ook van Joep en Annemoon!

Tot: 0.054s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.027s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb