Inpakken

Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Utrecht
July 16th 2006
Published: July 16th 2006

Hey allemaal,

We zijn druk bezig met in pakken van al onze spullen. Dit zijn er niet zoveel omdat we alles moeten dragen. Morgen gaan we met een Boeing 777 naar Nairobi in Kenia. Vanuit daar gaan we onder andere naar de beroemde Ngoro Ngoro Krater. We zullen uit eindelijk uitkomen in Dar Es Salam in Tanzania waar we nog een halve week ongeveer zullen doorbrengen met Thomas en Marian, oude vrienden van Marion.

Groetjes van Ivo

Ngoro Ngoro KraterNgoro Ngoro Krater
Ngoro Ngoro Krater

Je ziet hier de Krater van Bovenaf
Flamingo's in de Ngoro Ngoro kraterFlamingo's in de Ngoro Ngoro krater
Flamingo's in de Ngoro Ngoro krater

Je ziet hier Flamingo's in de Ngoro Ngoro krater.

16th July 2006

Hoi Frans, Marion, Ivo en Matthijs, Heeeeel veel plezier, een prachtige reis toegewenst en geniet ervan. Ik zou zo ook weer willen, mmmmmm! Ik ga jullie weblog zeker bijhouden, tutaonana, liefs Margriet
17th July 2006

Bon Voyage!
Margriet en ik zijn heel benieuwd hoe het jullie zal vergaan met al dat sjouwen van bagage. Gelukkig dat er twee sterke jonge mannen bij zijn. Vanuit Frankrijk (35 gr.) een "coole"reis toegewenst! Jos en Margriet
17th July 2006

Goede reis
Veel plezier van ons allen en doe Tanzania maar vast de groeten van ons. Ik stuur de link door naar onze kinderen!

Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb