De dag voor vertrek...

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Ankeveen
May 25th 2012
Published: May 25th 2012

Tjonge, morgenmiddag is het dan zover en gaat ons nieuwe avontuur echt van start! Nou ja, voor de USA moet je min. 3 uur van tevoren op Schiphol aanwezig zijn, dus om 09:30 uur moeten we al van huis weg. Maar genoeg tijd voor een kop koffie en een ontbijtje 😉. Ik kan het bijna niet geloven, maanden hebben we hier naar uitgekeken en dan komt het nu wel heel erg dichtbij.

Vandaag eerst nog wat voorbereidingen treffen als; koffers inpakken, laatste was draaien, huis opruimen, auto wassen, alvast online inchecken...nou ja, You get the picture? Ik was vanochtend echt niet wakker te krijgen. Met nog dichtgeplakte ogen, dwing ik mezelf uit bed te stappen, het is dan 06:55 uur. Jaja, voor jullie begrip wellicht nog erg vroeg maar voor mij een prima tijd om op te staan als ochtendmens (behalve vandaag dan😉. Het is nu inmiddels 07:59 uur en heb nu mijn eerste kop koffie achter de rug. Oke, nog 1 bakkie doen en dan zelf aan de bak 😉! @home

25th May 2012

Goede reis
Heel veel plezier en ga er van genieten. Wij hebben onze "wereldreis" er al op zitten moeten erna maar snel weer eens afspreken. Geniet ervan en een heel goede reis. WoKiSaDaNo
25th May 2012

Go, go, go
Kicken luitjes, jullie hebben het verdiend. Jullie verwezenlijken toch maar mooi een droom van een heleboel anderen, waaronder de onze. Geniet ervan en laat de sores in Nederland achter, nu 4 weken quality time in the States!! Groetjes Marcel, Francis & kids

Tot: 0.136s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0442s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb