Voorproefje

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland » The Hague » Scheveningen
August 8th 2011
Published: August 8th 2011

We zijn nog in Nederland, maar het voelt een beetje alsof we al op reis zijn. Vandaar alvast een voorproefje op ons travelblog. 😊

Omdat het pand waarin we woonden binnenkort wordt afgebroken hebben we drie weken geleden onze spullen in een loods opgeslagen. Sindsdien zijn we zwervende en afhankelijk van de liefdadigheid van anderen voor onderdak. 😉 We zijn in deze afgelopen weken vier keer verhuisd. (veel dank voor degenen die ons onderdak boden/bieden!)
Het was duidelijk dat we nog veel te veel spullen bij ons hadden. Ook al deden we ons best om er vanaf te komen, de spullen van het ene naar het andere huis sjouwen was elke keer weer een beproeving. Het ging wel steeds beter, in plaats van vijf keer op en neer te moeten konden we de spullen uiteindelijk in een keer overbrengen. :P Dit was nog een hele kunst want je tas is snel vol als je rekening moet houden met Canadase wintertemperaturen van -40 graden Celcius!
We zitten nu in Den Haag vanwaar we 11 augustus onze reis echt beginnen. Op naar Vancouver!

10th August 2011

Goede reis!
Hoi Judith, Wat zijn jullie vaak verhuisd de laatste weken, wens jullie vast een goede reis! X Leone
14th August 2011

Hey!
Hey Judith en Ciaran, Jammer dat het van te voren niet meer is gelukt om jullie in je oude huis te komen opzoeken....ik wist helemaal niet dat het afgebroken zou worden!! Heel veel plezier in Canada en ik hoop dat jullie reis voorspoedig verlopen is

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 35; dbt: 0.068s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb