Milford Sound och snart Fiji

Oceania » New Zealand » South Island » Milford Sound
April 14th 2011
Published: April 14th 2011

Hejsan allihopa!

Idag begav vi oss ivag pa en heldagstur till Milford Sound, en fjord som blivit utsedd till en av varldens vackraste platser. Och tro mig, det VAR verkligen riktigt vackert! En maktig kansla att aka bat mellan dessa branta och hoga berg (vissa var 1,2 km hoga). Vi fick aven turen att fa besok av sota delfiner som hoppade vid foren av baten 😊

Imorgon bar det av fran Queenstown till Geraldine dar vi bl.a. ska gora White Water Rafting. Den 17:e flyger vi fran Christchurch till Nadi (Fijis huvudstad). Dar kommer vi att batluffa mellan de olika paradisoarna i tva veckor. Vi kommer antagligen inte ha tillgang till datorer eller internet under denna tid. Bli inte oroliga om ni inte hor fran oss, vi ligger anda bara och njuter i solen med varsin drink i handen 😊

Halsningar
Milla och Co.

QueenstownQueenstown
Queenstown

Det borjar bli lite kallt...
FergburgerFergburger
Fergburger

Godaste burgaren :)
FergburgerFergburger
Fergburger

Godaste burgaren :)

14th April 2011
Milford Sound

Jag tyckte jag skulle ha denna bilden som skrivbordsunderlägg på datorn men det tyckte visst inte er blogg... Jättefin iaf!!!
17th April 2011

Åh! Wow vilken utsikt!Jiiises. Det här vill jag se ett helt album av! The delfinlady hade jag nästan glömt att du Milla var en gång i tiden. Nice flashback. Njut av er sol o drink! :)

Tot: 0.114s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0739s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb