HEET!!!!!!!

Cambodia's flag
Asia » Cambodia » North » Siem Reap
March 24th 2006
Published: March 24th 2006

Vandaag was onze derde dag van ons bezoek aan Angkor Wat.
Met Anne zijn we vanochtend met de tuktuk 50 km. naar het noorden vertrokken om daar een prachtige wandeling door het Cambodjaanse oerwoud te maken, om uiteindelijk te kunnen genieten van kletterende watervallen.
Maar........ dat moet je nu heel ruim zien aangezien het hier al maanden niet heeft geregend bestaat de waterval uit 3 stralen.
Toch was het ruim genieten van alle mooie vlinders om ons heen de geluiden van vogels en krekels en het kunnen slingeren aan lianen.
Het klimmen en klauteren naar boven was heel zwaar(40 gr.) Stel je het gevoel van een sauna voor! Maar na zulke inspanningen is de beloning altijd groot met veel water ,heel veel water , iced coffee en vandaag een heerlijke kom noodle soep.
Een verfrissende tocht met de tuktuk bracht ons bij Bhantray Srey,een vrouwentempel die nog het meest intact is van de hele Angkor Wat.
Een prachtig klein tempelcomplex met schitterende versieringen een mooie afsluiting van 3 dagen indrukwekkend Angkor Wat.
Zo'n eind rijden op de tuktuk is ook een hele belevenis, de wegen zijn nogal stoffig en verkeersregels worden terplekke bepaald.
Met een toeter op de tuktuk geef je aan waar je heen wilt en wanneer.
Met een kapje voor je mond en een bril voor je ogen overleef je het wel.
Morgen gaan we genieten van een rustdag, heerlijk luieren in onze tropische tuin met zwembad, bananen palmen en de meest fantastische bloemen. een echt paradijs op aarde.
Leuk jullie berichten te lezen, binnenkort weer meer van ons,de foto's stapelen zich op, het dagboek loopt vol en wij genieten nog zo ontzettend veel in dit prachtige land.

groetjes H&M

25th March 2006

Hallo Hanneke en Marion Het klinkt allemaal erg leuk. Het begint hier gelukkig ook een beetje lente te worden. Ik ben erg benieuwd naar jullie foto`s. Geniet nog maar lekker

Tot: 0.074s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb