Sidste stop - desperat salg af Murphy

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Christchurch
March 13th 2006
Published: March 13th 2006

Saa er vi naaet til sidste stop paa New Zealand. Vi befinder os i Christchurch hvor vi helt desperat prover at saelge vores elskede Murphy. Hvad sker der? Ingen er interesserede til trods for dens massive udstyrsliste og den fine glanspolering vi har betalt for.
Vi sidder i ojeblikket paa en backpacker-bar i centrum, klokken er 21.30 og vi haaber paa at stoede ind i nogen der mangler en bil. Hvis ikke det lykkes saetter vi den paa auktion i morgen hvor vi kan, hvis vi er lidt heldige, faa ca. 800 $ for den (tab paa 1200$ , baaaaddd!!).

Vi skriver nok ikke her igen foer vi er kommet af med bilen og skuffelsen har lagt sig.

Cheers
Mads og Andreas

14th March 2006

Det går sgu nok
Kære Mads og Andreas. Det er surt med Murphy. Men det går nok alligevel. Den er jo ikke større, end I kan sende den hjem som pakkepost. :-) Få det ud af det, som I kan - og så bare glæd jer til resten af rejsen. Kærlig hilsen Ålsgårde
15th March 2006

op med humøret
Ja det er selvfølgelig ærgerligt.Bare i så kan få det så lad det ikke ødelægge de gode oplevelser i allerede har haft.Nu er i på vej til nye spændende oplevelser.Det er jo "kun" penge.Ha´det godt Lillian

Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb