mokailtu tässä jo on!

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kogarah
February 25th 2006
Published: February 25th 2006

Oon ihan unohtanu kaikki meidän mokat kirjottaa tänne.. heh heh! siis ollaanhan me oltu jo ainakin 2vuorokautta täällä... 😉
Ekana päivänä Minna sai paikalliset huutamaan "Oh my God!" ja mä vaan nauroin vieressä.. Eihän tossa tilanteessa voi olla kuin nauramatta! siis oisitte kuullu sen! Minna siis peruutti ulos junasta ja toinen jalka jäi sinne junan ja laiturin väliin. Ei sille kuinkaan onneks käynny! mut me oltiin varmaan tosi idiootin näkösiä, ku toinen järkyttyneenä istuu laiturilla ja toinen hohottaa vieressä kuin mikäkin mielipuoli..
Tullimiehet sit kyseli, et mitähän tullattavaa kasseista löytyy. "bred and candys" what? Onions?" se oli ihan hauska mies. ja toinen ihmetteli meidän kannettavissa olevaa COP merkkiä. Selitä siinä sitte, että se on vaan meidän koulun lyhenne. en mä mikään poliisi oo! 😉
ja yks surffaripoika nähtiin eilen. :P

Tänään kahdeksalta aamulla ystävällinen naapuri alkoi heilumaan raivaussahan/moottorisahan kanssa ja arvaa vaan joutuko siinä sitten nousta ylös. Suunnistettiin sit Hornsbyyn. Käytiin ostaan mulle prepaid liittymä (joka ei viel toimi, ku mul ei ollu passia mukana) ja yritettiin ettiä työkenkiä. Se on aika sairaan vaikeeta! täällä on korkkareita, ym, mut koitappa löytää sairaalaan sopivat kengät!
Päivi, Minna (Päivin sisko), Alex ja Jesse tuli meidän kaa sit lounaalle. Lapset ei enää puhu suomea tai puhuu ne vähän, mut ainakin ne ymmärtä mitä niille puhuu. Siitä sit lähettiin jokolla rantaan. Päivi ajo meidän Palm Beachille asti (Sydneyn pohjoisin ranta) ja samalla nähtiin suurin piirtein koko pohjonen rannikko. Lapset ei ois halunnu päästää meitä pois ollenkaan, ku rannalla oli niin kivaa. Rakennettiin hiekkalinnaa ja Suvi piti tietenkin peittää hiekalla! 😉 kuuden aikaan lähdettiin sieltä sit kotiin päin. Lämmiteltiin eilistä makaroonia ja kateltiin Agentti Cody Banks 2.
Kuulin, et suomen pelikin tulis tv:stä kahden aikoihin yöllä. Taitaa jäädä välistä, notta jaksaa aamulla lähtee metsästään niitä työkenkiä!
Mutta onneks curlingista tuli hopeeta! 😊 hyvä suomi! kiitos tiedonantajille!

28th February 2006

häh..miksei lapset puhu enään suomee?

Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb