Ready? Steady? Euh...dan kwam er GO zeker!?

Belgium's flag
Europe » Belgium » Antwerp Province » Antwerp
August 3rd 2009
Published: August 3rd 2009

Onze zondagshoedjesOnze zondagshoedjesOnze zondagshoedjes

Hoe ging het spreekwoord weer? Met de hoed in de hand kom je door het ganse land....
Voila, dit zal dan de laatste blog zijn voordat we vertrekken. Time flies by….!

Je kijkt er zo lang rijkhalzend naar uit en dan is hij daar: die toch wel lichtjes gevreesde allerlaatste dag voor het vertrek. Aaaaaaaah shit? Zijn we wel goed voorbereid? Hebben we wel alles mee?

Zeg nu zelf: hoeveel onderbroekskes en sokskes zou jij bijvoorbeeld meenemen op een rondreis van 6 maanden? Euh….. Voila, dat is nu net, je moest toch wel even nadenken hé? En dan hebben we het nog maar enkel over wat stomme onderbroekskes en sokskes:-) Stel dat je 12 stuks van elk meeneemt, wel dan kan je alvast één lange broek wel vergeten: je rugzak barst immers al bijna letterlijk uit zijn voegen! Wat een zware beslissingen toch!:-) Soit, voor we jullie gaan vervelen met onze onderbroekverhalen: laat ik gewoon stellen dat een rugzak pakken voor 6 maanden toch niet zo eenvoudig is.

De laatste week voor vertrek bleek -ondanks al onze eerdere voorbereidingen- toch nog veel drukker dan verwacht. Er is altijd nog wel iets dat je blijkt vergeten te hebben en dat last-minute nog gauw gehaald moet worden in de winkel of nog in orde gebracht. Of toch:
Ready, steady, go!Ready, steady, go!Ready, steady, go!

Deur toe en wijle weg
zo gaat dat in ieder geval bij deze twee kerels!

Verder hebben we deze laatste week ook ons hele huis nog eens van boven tot onder opgerommeld in afwachting van onze sterlogé die hier de komende 6 maanden in trekt.

En, last but not least, waren er uiteraard de vele barbecues, etentjes, drinkjes met jullie die uiteraard zéééééééér leuk waren!

We zijn eigenlijk allebei nog vrij relax zo kort voor het vertrek. Ik denk dat we allebei niet echt beseffen dat de reis nu echt wel gaat beginnen. Waarschijnlijk zal onze Frang dus pas vallen in onze eerste bestemming: Istanbul. Voor zij die misschien na ons nog Istanbul gaan bezoeken en ne Frang op de grond in den Aya Sophia aantreffen: t’is den onze en we willen em graag terug als souvenir: Zou je’m naar ons thuisadres kunnen opsturen?

Als afsluiter dan de aller, allereerste foto’s van onze reis in bijlage. En in primeur, speciaal voor jullie, hebben we ons allermooiste zondagshoedje aangetrokken.

Tot blogs!

3rd August 2009

Lieve Boys, krijg toch ook n beetje de kriebels als ik dit zo lees, man man man wat staat daar voor moois op jullie te wachten! Word er zelf zowaar zenuwachtig van! Denk aan die ´extra geniet knop´ enne, volgens mij is bart zenne rugzak veel leger dan die van jou rafke :-) HAVE FUN! dikke kussen xsj
4th August 2009

Jongens, jullie zien er geweldig uit! Het gaat vast een fantastische reis worden! Geniet er met volle teugen aan! Wij zullen regelmatig aan jullie denken! Liefs x

12 onderbroeken!!!!
Allez ik hoop dat jullie goed vertrokken zijn... amaai 12 onderbroeken das wel wat veel zenne, btw als je ergens langer blijft, kan je die toch wassen... kleren zijn eigenlijk niet belangrijk als je lang reist in de landen die jullie aandoen, want daar is alles goedkoper... dus wat je nodig hebt, koop je gewoon. Ik vertrek meestal met een stel basis kleren en spullen dat ik denk dat ik niet ga vinden en ik kom terug met ne volle rugzak...

chansards
hey guys, Heel veel plezier, enjoy, wees voorzichtig en niet te veel 'wollen' zonder ons hé! We love you! Jan & Jan

GOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Lieve schatjes, zelfs hier krijg ik kippevel van spanning. Ik ben er zeker van dat jullie een geweldige tijd tegemoet gaan. Enne, ik ben er even zeker van dat tegen dat de maand om is, de helft uit jullie rugzakken gezwierd zal zijn en dat de vrijgekomen plaats met andere - minder nuttige, maar veel interessantere - spullen gevuld zullen zijn! Geniet er met volle teugen van, want life goes fast when you are having fun! Dikke knuffel

Tot: 0.112s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 66; dbt: 0.0555s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb