Bedankt

India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jaipur
July 15th 2009
Published: July 15th 2009

Ik zou graag iedereen willen bedanken voor alle moed en liefde die ik gekregen tot nu toe. Het avontuur dat ik begonnen ben, duurt nu reeds een week en elke dag is een nieuwe uitdaging. Dankzij alle jullie lieve smsjes, emails, facebookberichtjes en berichten op mijn travelblog, vind ik elke dag opnieuw de moed om volledig voor dit avontuur te gaan. Ik wil dan ook iedereen bedanken voor alles wat jullie voor mij gedaan hebben. Al jullie lieve woorden worden zeker geapprecieerd! Ik heb niet altijd de tijd om te antwoorden, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet van geniet.

Ik hoop dat jullie mijn blog een beetje interessant vinden. Ik heb nog veel te schrijven over het leven hier in India, maar ik zal het sparen voor de komende weken, zodat ik elke keer iets nieuws te vertellen heb. Alhoewel… Dit is India; hier gebeurt elke dag iets nieuws. Elke dag is hier een andere dag, je kan hier geen routine opbouwen of een planning maken.

Bedankt voor alle lieve woorden die ik van jullie gekregen heb. Dit betekent echt heel veel voor mij.

Veel liefs,

Annelies
a.k.a. Annie

20th July 2009

Annelies ik wens je het allerbeste toe. Volgens mij een ongelovelijke belevenis, proffiteer er maar goed van. Spijtig dat je geen foto's maakt waar je zelf op staat. Nogthans is dit mogelijk met elke digitale camera. Je moet dan soms wel snel zijn, want je hebt gewoonlijk maar een 10 tal seconden tijd en dan drukt hij af. Heel veel succes en... ik blijf je volgen hoor. Groetjes van uw nonkeltje
31st July 2009

hallo meisje
hallo annelies , hoe gaat het met je, ik hoor dat je ziek bent, gauw beter worden hoor. rust maar goed en veel bokes eten zene , tis goed dat je nu al zelf kan eten koken , dan weet je ook echt wat je eet. ben pas terug van op kamp, t was de laatste keer, k zal het volgend jaar wel missen denk ik, maar aan alles komt een eind., zo meisje , ik volg je belevenissen , moet nu nog veel lezen daar ik 14 dagen weg ben geweest, tot hoors ; dikke knuffel andrea
1st August 2009

Hey, Ik ben gelukkig al een beetje beter hoor. Boterhammen kennen ze hier spijtig genoeg niet; dat mis ik wel. Je kan hier enkel van dat sponsachtig toostbrood kopen. Ik ben blij dat je kamp goed was; aan alles komt idd een eind. Volgend jaar iets nieuws doen? Bedankt voor je berichtje.

Tot: 0.114s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.0618s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb