Foto's

India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jaipur
July 11th 2009
Published: July 11th 2009

Dit zijn de foto's die ik de laatste dagen genomen heb; gewoon om jullie te laten zien hoe het dagelijkse leven er hier uitziet.

Eerst zie je foto's van de luchthaven en de vrienden die ik daar gemaakt heb.
De volgende foto's zijn foto's van het huis waar ik momenteel in leef.

Je kan ook foto's van het werk zien; BMIT, mijn kantoortje en de energie die daar hangt (zie de road to succes).

De emmers met 'fire' zagen we in het winkelcentrum hangen; zo grappig aangezien het een supermodern winkelcentrum is maar geen brandblusapparaten heeft. Enkel emmers met zand om een hele verdieping te redden uit de nood.

De volgende foto's heb ik gewoon op Tonk Road genomen, de hoofdweg heel dicht bij ons huis. Zo ziet India er dus voor mij uit. De foto's op het terras demonsteren hoe een goede huisvrouw hier zou moeten werken (zonder borstel of stofzuiger, want dat kennen ze hier allemaal niet).

Hoop dat jullie iets aan mijn foto's hebben. Ik probeer er nog veel meer te trekken.

26th July 2009

Is this your bed in the last picture? Do you have fan or air condition? Take care of yourself.

Tot: 0.108s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 46; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb