Bijna weg, maar....

Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Utrecht
February 8th 2006
Published: February 8th 2006

De route

Utrecht - Amsterdam - Honk Kong - Melbourne - Sydney -Cairns - Hong Kong - Amsterdam - Utrecht

Het is al woensdag avond en ik moet nog beginnen met pakken, zucht.

Ontzettend hectisch geweest de laatste paar dagen. Nieuwe baan en nu ook nog lekker weg, maar die voorbereidingen......

Heb er echt onwijs veel zin in!

Rick

9th February 2006

hoi, hoi bijna zover
Even uitproberen of je mijn berichtjes kunt lezen. Grappig hè, ik zit nu gewoon met je aan de telefoon!
12th February 2006

Goede reis gehad?
Hello! Even testen of het werkt. Heb je een goede vlucht gehad, ben je inmiddels Hong Kong onveilig aan 't maken? T lijkt me een geweldige stad. Dit weekend heb ik me al verschrikkelijk misdragen...grapje, ik heb gezellig met een paar vriendinnen afgesproken. Voel me heel sterk en super opgelucht dat ik eindelijk een beslissing genomen heb. Morgen weer aan de slag en jij zit dus heerlijk in een warm land! Fijne reis naar Autralië, ben benieuwd naar alle dingen die je gaat ondernemen. Veel liefs, Ellis
15th February 2006

Hey
Nou,nou wat een een verhaal Rick! Graag volgende keer wel wat uitgebreider!!En hoe staat het met de RID? Nog Nieuws?

Tot: 0.085s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0548s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb