Nog 100 dagen

Europe » Belgium » Antwerp Province » Antwerp
April 23rd 2009
Published: April 23rd 2009

Hoi allemaal,

Vandaag is het nog exact 100 dagen te gaan tot afreis, tijd dus om nog eens een snel berichtje hier te posten op deze o zo symbolische dag.

Gisteren heeft Bart zijn tijdskrediet dan eindelijk aangevraagd bij hem op het werk. Ik (Raf) moest mijn krediet veel vroeger aanvragen wegens een verschillende regelgeving tussen KMO (Ritmo) en grotere bedrijven (Delta lloyd). Waarschijnlijk hebben we volgende week dus al iets meer nieuws ivm zijn aanvraag, maar normaal gezien mag dit geen problemen geven....(fingers crossed).

Naast een geweldig leuk feestje vorige week, loopt alles gewoon verder met plannen en lezen, lezen en nog eens lezen. Ideaal om met dit weer met een boek over India lekker onderuit te zakken op een terrasje:-)

De route is ondertussen zowat helemaal uitgestippeld, maar de definitieve route bezorgen we wel als de vlucht geboekt is, me data van wanneer we waar zijn enz...erop en eraan.

Tot slot nog even een oproep:

1) Als iemand iemand kent die gedurende 6 maand tijdelijk onderdak zou willen in Antwerpen/Berchem? Mi casa, es su casa! Huurcenten zijn niet zo belangrijk, wel dat ons huis gewoon niet leeg staat...

2) Als iemand zin heeft om een stukje mee te reizen? Zou superleuk zijn, dus geef maar gerust een seintje, je kan nog kiezen tussen:

- 3 weken mee met de camper rond in N-australië
- In indonesie: vulkaantochten in java, leren duiken in lombok en de Gili eilanden, op zoek naar de komodovaraan op Rinca, mee peniskokers gaan passen in Papua (foto's niet toegelaten)
- N-Vietnam: Hanoi en cruise op Halong Bay, trektocht van 4-tal dagen naar stammen in bergen
- China (5w): kuieren door het stenen woud in Shilin (as seen on peking Express), mee naar adem snakken op het tibetaans hoogplateau aan de grens met Tibet (Dali en omgeving), trektocht naar enkele stammen in tropisch Z-china aan grens met laos
- laos (4w): van Noord naar Zuid, met een bootje op de mekong, slapen in boomhutten in de jungle op zoek naar wilde gibbonapen, tempels, natuur, cultuur,....you name it, it's there!
- Cambodja (2w): indiana jones naspelen in de tempels van Angkor en afsluiten op het strand van een onbewoond eiland
- India (4w): zwarte kleren krijgen van de smog in delhi, lastige bedelaars ontwijken, weer eens te veel betalen voor een taxi, gaan skien in de Himalaya, den Taj tussendoor gaan groeten en je mystieke zelf ontdekken samen met de pelgrims aan de Ganges, de tempels van rajasthan pikken we ook nog mee
- Dubai en oman (2w): als afsluiter de laatste centen wegshoppen in Dubai en met een 4X4 de woestijnbergen van Oman onveilig maken

That's it! Met de volgende blog hebben we waarschijnlijk onze vlucht al geboekt en kunnen we een gedetailleerdere route meegeven met data en al.

Tot later,

Raf

23rd April 2009

inschrijving meereizen
Beste Heren graag zouden wij een stukje met jullie meereizen, en we hadden het gedeelte Duitsland in gedachte? is dat nog vrij? :-) groetjes sjantal
24th April 2009

das ist nog frei mädchen!
22nd May 2009

It's the final countdown!
Exciting! Wou dat ik mee kon... Succes met de laatste voorbereidingen, schatjes!

Tot: 0.22s; Tpl: 0.03s; cc: 14; qc: 70; dbt: 0.125s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb