Ko Chang

January 29th 2009
Published: January 29th 2009

Oef, nu is het hier 20 uur

wij zijn op onze eerste bestemming Ko Chang een eiland vlak aan de grens met cambodja

duik genomen alles goed gewassen

nu plannen we een trip naar de omliggende eilanden en snorkelen
ook denken we er aan de hoogste top van het eiland te beklimmen (kan naar het schijnt enkel met gids)

foto volgen (toestel ligt in onze luxueuze ressort-cabana)

aja, reacties op de blog verschijnen pas als we toestemming geven

aansluitingen waren schitterend (2 uur gewonnen op het schema)
eerste hitte was stevig

we zitten nu te wacten op een stevige schotel seafood (guy) en een portie crab met rijst voor mij.

Thai's bier is best OK we drinken chang-beer

De weg terug vinden? Iets voor later!

groeten aan het thuisfront

nog een situatieschets: mijn rugzakje = gevuld met elektronica (foto, gps, pceetje) guido heeft rugzak vol koeken en onderbroeken

29th January 2009

Hier is het nu 14.35h. Blij om nieuws te horen, traveblog werkt blijkbaar toch heel goed. Zeg als jullie elke trip 2 uur besparen dan zijn jullie een week te vroeg terug. Geniet van jullie maaltijd en het pintje bier ginder (niet teveel hé). Hier alles ok maar niet zo warm als ginder, deze nacht had het flink gevroren. Groetjes Chris en Herman

Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb