Nog 2 weken! (test blog)

Published: January 3rd 2006

Route

Amsterdam, The Netherlands Lisbon, Portugal Recife, Brazil

Hey allemaal!
Dit is de eerste blog, en deze is dan ff gelijk een test om te kijken of iedereen ook echt een mailtje krijgt met een link naar mn travel journal.

Jaja, nog twee weekjes en dan ben ik on my way to Recife. Al het papierwerk is al geregeld, nu nog een aantal pijnlijke vaccinaties en een check up bij de dokter, en dan....inpakken maar. Iemand nog suggesties voor dingen om mee te nemen? Heb namelijk nog geen idee wat ik mee ga nemen. Ik weet alleen dat k pindakaas meeneem. Je weet zeker dat ze dat daar niet hebben he Niel? Hagelslag gaat smelten en drop lust k niet. :S
Voor de mensen die t niet weten...k vertrek 17 januari om 7.00u (ja, in de ochtend!) naar Lisabon, Portugal waar k om 8.50 aankom. Dan vertrekt het vliegtuig om 14.50u naar Recife en dan ben ik daar om 19.30u.
Als ik nog meer te melden heb horen jullie t wel...

3rd January 2006

Mantega de Amendoim
yo ben ik de eerste? yesssssssssssss haha! Ik weet zkr dat ze daar geen pindakaas hebben. missch heeft iemand bedacht dat ze het wel moeten hebben maar geloof daar maar niet in. je kan na goed zoeken alleen die gore amerikaanse zooi krijgen, not worth it! olha querida amiga, voce vai ter uma estadia increivel nesse pais maravilhoso! se precisa alguma coisa eh soh perguntar,viu?! beijao e abraço!
3rd January 2006

Hey Hey
Hij is goed aangekomen hoor, die test van je. Leuk trouwens! zo kan ik hele tijd koekeloere wat je aan het uitspoken bent :p kus
5th January 2006

Voce me aparaceu
Oi Oi Tudo bem?!?! Sahhh...mense zijn aan het bloggen...KWIL ook mee!!! Iz thurr any room left in your bags...naast je pindakaas enzo..hehe..maarsgoed meisje..laat me wete als je nog iets spannends gaat doen voordat je vetrekt...Sabes
16th January 2006

Hey..
..via deze weg dan maar, alsnog een fijne studietijd en veel plezier toegewenst tijdens je verblijf in Brazilie!
8th April 2007

groeten uit Utrecht
Dag Janelle, ook de groeten van de familie Ramcharan uit Utrecht. Wij zijn geen familie, maar wel naamgenoten, groeten en veel plezier

Tot: 0.091s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 53; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb