Chungju en voetbal

Asia » South Korea » Seoul
October 16th 2008
Published: October 16th 2008

Mensen,

Zijn weer flink op pad geweest de afgelopen week, moet ook wel van volgende week is het mid-term exam, dus moet weer blokken. Helaas dus want kan wel wat iets beters bedenken dan leren. Tis hier namelijk nog steeds rond de 20 graden iedere dag en lekker weer gedurende de hele week dus moet eigenlijk zo vaak mogelijk buiten de school zijn om hier van te genieten. Vandaar dat we afgelopen weekend naar Chungju Lake zijn gegaan om nog ff van het lekkere weer te genieten, nu het nog kan.

Ook al zijn hier de afgelopen de bomen begonnen van kleur te veranderen, is het eigenlijk wel master om nog in mid october te zweten in je t-shirt overdag. Dus nu het nog kon besloten we naar een meer te gaan 2,5 uur ten zuiden van Seoul. Lekker maffen in de luxe express bus en we waren er zo. Nu ben ik wel vaker bij een meer geweest, maar deze was dan omringd met bergen en kliffen wat het wel een mooi plekkie maakte. Nee ff serieus was weer tering mooi. We betaalden 15 euro voor een 3 uur durende bootvaart over het hele meer, met een wissel
GinsengGinsengGinseng

kost tering veel knaken, maar schijnt dus echt te werken want de mensen worden mega oud hier
naar een wat relaxdere boot waar je niet van afgeblazen werd. Beetje lekker zonnen en fotos klieken op het bovendek en me afvragen waarom ik geen piraat ben geworden vulde de middag. Als traktatie was er de zonsondergang die deze dag echt perfect maakte. Heb de hele dag niets hoeven doen dan wat te zitten en te relaxen, precies wat je op een zondag hoort te doen. Check de foto's voor de resultaten.

Aangezien je elke dag iets moet doen hier, en vooral omdat we de meeste bezienswaardigheden in Seoul al hadden gezien, besloten we op woensdag naar de WK kwalificatie wedstrijd van Z-Korea vs. Vernigde Arabische Emiraten te gaan. Er werd gespeeld in het officiele WK stadion van Seoul en dat zag er natuurlijk dope uit. Ook al zat het stadion niet vol, waren er nog genoeg mensen om de sfeer gezellig te maken. De fans van Korea zijn trouwens echt zwaar fanatiek, en we hadden geluk dat we midden in het harde kern vak konden zitten. Of jah harde kern kennen ze niet echt want de Koreanen waarmee we gingen snapten het concept 'Hooligan" niet, en gevochten werd er nooit. Met bier en hotdogs hebben we genoten van een dikke wedstrijd met als uitslag 4-1, master dus. Beetje eenzijdig voetbal maar als je juicht voor het winnende team moet je niet zeiken. Check de actiefotos voor een paar hoogtepunten en het stadion zelf.

Voor de komende week staat er eigenlijk niet echt veel op t programma. Ik moet mn shit rond krijgen voor mn 10 daagse trip naar China en misschien een weekendje hiken en dit weekend misschien een bezoek aan een tempel zou wel dope zijn. Voor de rest heb ik volgende week een gesprek met de Nederlandse Ambassade die mij willen spreken over een eventuele stageplek hier in Seoul bij de ambassade. Iedereen dus ff duimen dat ze me mogen want dit is natuurlijk een uitgelezen kans voor mij.

De balluh!!!!!!!!!

GangstaGangsta
Gangsta

Lulde voor een volle 5 min koreaans tegen ons voordat ie doorhad dat we er niets van snapten. Maar respect voor hem want hij kende ook Engels, wat voor Koreanen van ouder dan 40 echt een kunst is

16th October 2008

Chicks
Mooie shots weer man! Ziet er zeer vet uit daar, moet er duidelijk ook eens heen. Al laat ik jou eerst nog even alle hotspots uitzoeken, zodat ik er geen maanden heen hoef om alle toffe dingen te zien ;). Maare, wanneer krijgen we meer foto's van mooie koreaanse chicks?? Want daar zitten we allemaal eigenlijk op te wachten! Doe ze daar de groeten van me. Later
18th October 2008

hoi daan

Tot: 0.073s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb