Kamer naar de klote en festivalletje

South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
September 11th 2008
Published: September 11th 2008

Yo yo allemaal,

Ah man ik ben echt pokkegaar op dit moment. Deze week weer druk bezig geweest met lessen volgen (niet vaak les, maar wel zwaar spul) en vooral huiswerk maken en Seoul checken. Plus speel ik tot in de late uurtjes nog wat games om te ontspannen dus heb mn slaap hard nodig:P Ik slaap hier zowiezo al slechter vanwege het granieten matras en de helse hitte die hier constant hangt. Maar ik zeik niet snel dus vond dat nog allemaal prima. Tot dat het volgende gebeurde!:

Op dinsdagmorgen hoef ik pas om 12 uur met mn lessen te beginnen, wat na een volle maandag dus inhoudt dat ik tot diep in de nacht Family Guy kijk en aant chillen ben. Ik kan immers toch maffen tot 11 ofzo. Niet deze week. Om 9 uur in de ochtend werd ik wakker gemaakt door een klop op de deur. Ik riep duidelijk "come in" maar niemand antwoorde verbaal, maar juist met een tweede sessie van kloppen. Ik kan al moeilijk mn bed uit en op zo'n moment helemaal. Ik opende na een 4e sessie kloppen toch maar de deur, toen ik begreep dat het een Koreaan was en meteen vreesde ik het ergste. Want wie stonden daar? De loodgieters die vorige week ook al mn ochtend kwamen verstoren met een onaangekondigde check van onze gootsteen. Toen waren ze ook al ff bezig geweest maar was alles rustig, en naar mijn mening, voorgoed afgehandeld. NIET DUS! Ik liet 2 man binnen en kroop zelf terug in bed om nog ff een uurtje te maffen. Maar slapen kon ik niet meer. Ik had mn ogen dicht en toen ik ze opende en ineens een keukenblad langs mij zag liggen, begon ik me zorgen te maken. Toch nog ff proberen te maffen, ze zijn zo weer weg....Maar mn slaap werd voorgoed verstoort door het gekraak van parketvloeren en het gehamer van beitels op steen. Toen ik eindelijk mn bed uit was en de situatie bekeek was de halve keuken eruit met overal steen en puin op de vloer. Gelukkig kwam toen de landlady (huisbazin) in haar pyama ff melden dat er een lek was en dat ze het gingen reparen aangezien de onderburen er last van hadden. Zij kroop daarna terug in bed, ik niet. De foto's bewijzen genoeg en de loodgieters zijn nog tot 4 uur bezig geweest om het gat in de vloer te dichten. Lessen gemist en gefrustreerd omdat ik niet kan leren met gehamer en herrie, en ik niet mn kamer uit kon, maakte het een KUT dag. Wat het erger maakte is dat de landlady wist dat ze zouden komen, maar niets aan ons heeft gemeld. Dus beetje baaldag. Na twee dagen was eindelijk alles weer geherinstaleerd, behalve het parket, maar daarmee kan ik leven.

Nah jah het is inmiddels donderdagnacht, dus het is officieel weekend:D Je eigen rooster invullen heeft vele voordelen, en zeg nou zelf als jij in een vreemd land bent wil jij ook lange weekenden hebben om te besteden aan vette shit en mooie reisjes. Vanavond zijn we maar meteen met alle exchange students naar een festival in het midden van de stad gegaan. Het was een mix van oude culurele dansen en muziek, met ook optredens van B-boys. Vette shit dus en zeker aangezien de laatste act Koreaanse drummers waren, die er hard op los ramden op hun oude Aziatische drums. Ik ben een aantal jaren geleden met Sjoerd naar een Japanse drumshow geweest, en als je zoiets nog nooit hebt gezien ben je een sucker want die muziek is echt te focking vet. Plus waren het volgens mij ook nog eens ninja's aangezien ze allemaal met dingen deden gooien, salto's sprongen en dingen schreeuwden. Al met al vette show dus. Daarna zijn we nog ff koreaans wezen grillen (te lekker) en de aftermath kun je op de foto checken. Dit weekend ziet er ook weer vet uit, maar de foto's zie je vanzelf wel.

Slaap lekker allemaal en tot zondag denk ik

Vette shitVette shit
Vette shit

hahah het lijkt zo trouwens net of ze van boven komen vallen
Dansmariekes!!Dansmariekes!!
Dansmariekes!!

Maar dan iets cultureler
andere cultuurandere cultuur
andere cultuur

Kut cameraman verneukte al mn fotos!!!!!
Koreaans grillen!!!!Koreaans grillen!!!!
Koreaans grillen!!!!

Waarschijnlijk het beste eten ooit....
Deze zijn ook goed te vretenDeze zijn ook goed te vreten
Deze zijn ook goed te vreten

Maar als ze je zo lief aankijken met die puppy-ogen denk je daar niet aan:P

11th September 2008

Ik ken nog wel een nieuwe keukenboer!
Daantje, Mocht je een keukenboer zoeken: ik ken zo'n Zweedse kut-keten, ook wel 'de Blauwe Hel' genoemd. Die hebben PRACHTIGE keukens, aldus de burgerlijke mongolen hier... Eej, maar d'r zitten een paar ontzettend lekkere chika's in jouw groepje dude! Damn! Hehe! Ow ja... ik heb zitten denken over een (eerste) DVD die jij mag gaan zoeken in je vrije uurtjes, als je daar zin in hebt: Transformers The Movie. En dan wel een vette, vette box! Maar wel het liefst in originele taal en het liefst ook Engelse ondertiteling. Hoeft niet Nederlands te bevatten en regio boeit ook niet echt, maar mochten ze regio 2 hebben (herken je aan een klein wereldbolletje op de achterzijde met een '2' er in), dan is dat Europa. Nou... veel plezier nog en niet AL te zat he! Je oudere broertje

Tot: 0.06s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0329s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb