School en zuipen

Asia » South Korea » Seoul
September 3rd 2008
Published: September 4th 2008

Yo yo yo,

Nah er is ff geen nieuwe blog meer geweest omdat ik ook niet echt veel leuks heb gedaan de laatste dagen. De school is hier begonnen en deze week bestond dus vooral uit het uitkiezen van lessen en deze bijwonen om te kijken of het ook echt iets was. Het begon al goed op maandag rond half 9 met een les die in het Koreaans was. Brave mensen als wij zijn hadden wij niet het lef om op te staan en weg te gaan, dus was ff uitzitten. Later bleek dat tijden hier niet zo serieus worden genomen aangezien veel van de koreaanse leerlingen tot dik een half uur na het begin van de lessen nog binnen komt banjeren.

Maar goed de lessen zelf dus. Je kunt op deze (vette) school uit een paar honder lessen kiezen om te volgen. Ik hoef er maar 5 dus dat maakt t al wat makkelijker. T zijn vooral lessen geworden van 1 professor uit de states en een Phd. professor uit Canada. En die mensen schoppen kont. Vooral de gast uit de states is te relaxed voor worden. Heeft op wall street gewerkt, gestudeerd op Harvard en geeft nu echt super vette lessen aan ons:P Dus ook met de leraren zit het hier wel snor..En dan de lokalen. Ik heb er nog geen fotos van kunnen maken maar het gaat echt nergens over. Je hoeft hier niet eens het bord schoon te maken omdat een robot dat voor je doet en alles ziet er zo modern uit dat het waarschijnlijk de meest moderne school is waar ik ooit op zal zitten.

Maar genoeg gelult over school want het maakt niet uit hoe modern de lokalen zijn of hoe relaxed de leraren zijn, je gaat toch liever zuipen in een kroeg met maten. Dus dat hebben we ook maar meteen gedaan die avond. We zijn naar een cafe geweest waar je je schoenen voor de tafels moest laten staan en daarna super relaxed op kussen ging zitten, terwijl je benen in een gat hingen. Heel raar maar wel echt super relaxed sfeertje. Maar goed zuipen op zn Koreaans dus. Ze drinken hier bier wat naar water smaakt en het is daarom ook goed dat ze een eigen specialiteit hebben: Sojuh. Rijstwijn ofzo, weet niet echt wat het is. Iig goed te zuipen en te mixen met bier in combinatie
wederom zuipenwederom zuipenwederom zuipen

is trouwens Jay. Onze relaxde buddy uit Seoul
met de vette drankspelletjes die de Koreanen spelen was het een geslaagde avond. Ik zou zeggen check de foto's voor het resultaat.

Dit weekend gaan we naar een pretpark of naar een bungalow buiten de stad om daar te zuipen en te feesten dus zal wel weer goed komen met de nieuwe blog.

Ahn nyong ha sae yo!!

drankspelletjes:Pdrankspelletjes:P
drankspelletjes:P

hahaha check die faces

4th September 2008

foto's
Daan, Wel veel foto's van zuipende maten. Laat ook eens een paar foto's zien,waar jij (al zuipende - rare sport!) op staat. Of ben jij dan al zo ver van de kaart dat je "ontoonbaar" bent geworden ?? Grrag een reactie. Groeten,mede van Oma, Opa
4th September 2008

Heej Daan, Ziet er onwijs goed uit daar. Heel anders als dat wij eigenlijk altijd gedacht hadden. Ik geloof dat jij je daar wel goed gaat vermaken...zat te doen en te zien. Wens je dan ook heel erg veel plezier en succes daar en we blijven je blog gewoon volgen. Belooft veel spannends:D Groetjes (natuurlijk ook van Amy)
5th September 2008

school en zuipen
Leuk, gezellig met een paar aziaten coma-zuipen :-) Lijkt in ieder geval niet op studeren, maar lijkt me wel gezellig. We houden je blog in de gaten, zodat we op de hoogte blijven. Twan Jose en kids
6th September 2008

super vette shit zaadje! wanneer ga je die blonde duwen?

Tot: 0.127s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.1018s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb