Australien 2005/06

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
December 13th 2005
Published: December 14th 2005

O'Reilly's Rainforest Guesthouse, Lamington Nat. Park (dag 3 af 4).
Kastede med boomerang og forsoegte at spille paa didgeridoo - det er svaert.
Endnu en tur i regnskoven.
Hen paa eftermiddagen blev det uvejr med regn, lyn og torden - et flot syn ud over bjergene. Under aftensmaden aabnede himlen sig for alvor, og ungerne troppede op i restauranten i badetoej.
Efter regnen skulle natdyrene ud og vise sig frem - med lommelygter saa vi store maengder af larmede (læs. braegende som faar) grøn-gule froeer med roede oejne. Vi saa desuden en del gekkoer og possummer, som i oevrigt ogsaa besoegte os paa altanerne.

14th December 2005

Hej Alle!! Ved ikke helt hvordan det her travelblog funger og om I kan læse min "comment" - men jeg forsøger... Jeres tur lyder rigtig spændende med edderkopper under toiletbrættet, ketchup på morgenbrødet, boomeranger og en masse underlige dyr... og jeg glæder mig ret meget til at få en lille forklaring på den der regndans *S*... Herhjemme går det også godt, selvom jeg efterhånden er ret træt af at læse og glæder mig meget til anden halvdel af januar, hvor der skal fedes!! Med hensyn til jeres fødselsdagsfest (Kim og Kirsten og co) lørdag 21. januar, så passer det desværre ret dårligt, da det har vist sig at være den eneste dag, hvor jeg selv kan holde fest for mine kammerater i Odense og fejre, at jeg er færdig... Så Tine og jeg kan desværre ikke komme den dag og høre om regndans og andet godt fra Australien. Hvis I ikke tjekker sportsnyheder dernede, kan jeg fortælle, at kvindelandsholdet i håndbold er kommet i semifinalen i håndbold allerede før sidste mellemrundekamp imorgen, så det er ikke dårligt. Glæder mig meget til at høre mere fra Down Under - ikke mindst når I begynder at dykke... Kan I alle have det rigtig godt!! Kærlig hilsen Frank

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb