Lake Ohau!

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island
February 15th 2008
Published: February 16th 2008

Paa veien stakk vi innom Kawarau River, det foerste kommersielle bungy jump i verden!! Flott vaer, men dessverre ingen hoppere i sikte denne dagen!!

Videre paa turen var det helt fantastisk natur, flotte fjell og nydelig vaer! Vi ble innlosjert paa Lake Oahu Lodge som ligger helt for seg selv med flott utsikt over innsjoen! Stedet er bygget i 70 talls stil, og betjeningen var veldig hyggelig!! Stedet hadde til vaar store glede ogsaa tennisbane. Det ble dermed en tennismatch med Amund etter middag!! Moro og deilig aa faa trent litt etter mye busskjoering!

Som avslutning paa turen skulle vi ha Togaparty i baren der vi bodde. Vi fikk leid laken i resepsjonen, men det aa faa dette til aa sitte skikkelig skulle vise seg aa bli en utfordring=) Vi ble til slutt ferdige etter litt assistanse fra Aaste!! Det ble mange morsomme bilder, og vi fikk en fin avslutning sammen med gruppa!

I dag ble det en deilig fellesfrokost foer vi skulle tilbake til Christchurch hvor turen avsluttes. Tusen takk til alle dere vi har blitt kjent med!! Aaste og Amund, vi forventer oppmoete paa Gardermoen 2.mai med flagg😉 Madde, vi kommer til Sverige i sommer og dere deilige danske piger kan vente dere et Koebenhavnbesoek!! Vi kommer til aa savne dere...
Stor klem=)

I natt reiser vi til flyplassen for saa aa ta fly til Sydney!!

Middag!Middag!
Middag!

Her er gjengen samlet til den siste middagen sammen!
Toga party!Toga party!
Toga party!

Siste kvelden sov vi paa rom sammen med danskene! her har vi pynta oss til TOGA PARTY!:)
Lake Tekapo!Lake Tekapo!
Lake Tekapo!

Her var det heeelt nyydelig! Sjekk den fargen paa vannet!

26th February 2008

Hei jenter. Hvordan går det med dere, fått surfet noe??? Gleder meg til bilder og uppdates om Australia! I Oslo er det vår stemmning, og sola skinner:) Og ikke minst eksamen er over:):)!!! Kos dere videre!!! Klem
28th February 2008

Hei!
Hei hei! Læng sia æ har skreve nå! Hell nå mæ oppdatert på d dokk skriv! Dokk får jo opplev så masse masse fint! Misunne dokk skikkeli ass... Hjæm hær e d d samme gamle! Itj så my å fortæl! Babya som kjæm t, bursdaga som feires og bakrus daga som vil glæmmes:) Kos dokk videre og be careful... Klemz! Hilse fra Mari Ann og BOB!
17th March 2008

Så skøys... =) Ser at du/dere har det helt topp!! Hva kan jeg si?! trakker på offergaver i shopping-extase, Stine.... de dreit vel i det etter alle pengene du la igjen?! Rekner jeg med at du gjorde da.. ;-) Jeg leser videre... kos deg/dere mye.
18th March 2008

HEI!
GOD PÅSKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klemz fra Linn, Mari Ann og BOB!

Tot: 0.073s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb