Nog maar 1 nachtje slapen!

Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
November 15th 2007
Published: November 15th 2007

En dan komt Jasmijn! Yey Yey!

Dinsdag was er een Turks feestje op de campus. Superleuk! De hele tijd van die Zienekieketoemba Uhajajaha muziek en afentoe werd de muziek onderbroken voor Turkse spelen. En Osman leerde mij enkele danspasjes. Door een nieuwe regeling van de universiteit uit werd het feest om 12u beƫindigd en dan trokken we met zijn allen naar de stad om daar verder te feesten. Toen we voor de ingang van club Underground stonden vertelde de deurwachter dat we allemaal binnen mochten behalve onze Turkse vrienden en dan zijn we naar een andere club gegaan, de Luzztro, en daar ging het feest met het zelfde enthousiasme verder.

Deze dagen houd ik het heel rustig want ik wil op en top fris zijn als Jasmijn komt ...

18th November 2007

gonnie en gijsje
Dag Pieter en Jasmijn, hopelijk een leuke tijd daar samen. Herinner je je nog het boek van Gonnie en Gijsje dat je voor Tietje gekocht hebt. Awel, ik denk dat ik dat vanavond voor de 263 e keer ga lezen. Ze wil niet gaan slapen zonder dit verhaal. Boehoe ik word hier onnozel van (en zij heel happy). Het is nu zover dat zij het verhaal aan mij voorleest. Wat een moeder toch niet lijden kan.
19th November 2007

ja! lekker fris en wakker voor jasmijn, lekker fit. uiteraard!

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0217s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb