De huizenjacht - deel 1

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
September 27th 2005
Published: September 27th 2005

Nou, de huizenjacht... goed en slecht nieuws.
Goed niwues: we weten waar we willen wonen: St Kilda, een leuke hippe wijk aan het strand. Veel toffe restaurantjes, koffiebarretjes, hippe kledingwinkels, parkjes, strand om de hoek.. kortom, geweldig.
Slecht nieuws: nog nix gevonden, en het ziet er ook niet echt best uit. Ten eerste is de ruimte van de woningen hier veel kleiner, niets vergeleken bij de Riedertuin in het mooie barendrecht :-(. Daarnaast ligt alles best ver uit elkaar, dus kun je niet veel doen. morgen dus maar een autootje huren en dan hopelijk komen we wat verder.

Verder hebben we wel 1 interessante woning gezien. Volledig nieuw en modern in een oud pakhuis. Waanzinnig tof, omdat het zo modern en apart is. Echter niet al e groot, wel met een mooi balkon en dus mooie badkamer en keuken. Als we niets vinden, gaan we daar voor. Nu eerst nog ff verder kijken.

Jackie is gelukkig mijn rots ind e branding momenteel!! Ik zie he top mnomenten absoluut neit meer zitten.... zij houdt me gelukkig sterk, en positief!! Wat een geweldig mens is ze toch he!!!

Verder ook ff met mijn baas gesproken vandaag. Vrijdag ga ik na het werk ff wat met hem en de rest van het team een biertje drinken, ben erg benieuwd!!!

Dit was het ff voor nu, want de tram komt er over 5 minuten aan. Van de week weer meer.

Groetjes Jackie en Robin

27th September 2005

kom op Rob!!! (en jakkie natuurlijk ook)
Wat die kleine huisjes betreft > Joh maak je niet druk! Lekker knus toch....... (?) En he, man je wist toch al lang dat Jakkie een geweldig mens is!!!!!!!!!!! Succes en vergeet elkaar ook niet! marcello

Tot: 0.033s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0159s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1006.1kb