gruess us Cairns

Oceania » Australia » Queensland » Cairns » Cairns City
September 21st 2007
Published: September 21st 2007

Sali zaeme

Huet hemer d Jugi gwaechslet, wil mer da choschtelos sgebpaeck chan da la und s intrente fuer 30 min gratis isch. Defuer sinds gmischti Zimmer, was mer nid gwuesst hend, naja. Mir (Mit Suza und Sabrina) goend morn in Norde in Daintreeforest und Cap Tribulation fuer 2 Taeg und 1 NAcht.
DFe geschtrig Tag uf em Great Barrier Reef isch echt de HAmmer xi, ich han uuu viel Fisch xe unds wasser isch eifach herrlich xi. mer sind 1 h (schnellschti schiff vo allne!!) use zu de uesserschte Reefs gfahre und hend 3 mal je amne andere Reef choene go schnorchle.
Am MAentig gang ich denn Wiiter nach townsville. weiss noni wi lang dasi doete bliib. Di andere zwei bliibed nochli laenger wegme TAuchkurs und choemed irgendweann den nach.
GAnz vili Gruess
arlette

21st September 2007

Tauche...
ooooo da wird ich ja grad esoooo niidisch... Was hesch für Fisch gseh? Nemo? :-) Wie sind die gmischte Zimmer, händs di nanig verbannt wägem schnarchle :-) Cheers aline
21st September 2007

Gruess
Hoi Muus Kae Luscht uf en Tauchkurs????
23rd September 2007

halloo..
Saliii!! hey das dönt ja eifach hammer, was du alles so erläbsch!! du chunnsch ja ganz schön ide wältgschicht umenand!! und hey, häsch ja mega schnäll lüüt känneglernt, hander ja gseit, muesch kei angst haa!! jaja, bi mir fangt morn de ernscht vom läbe au wider ah, muess ade ETH atrabe!! froimi denn uf dis bsüechli, hihi..chasch das denn aber ersch im früehligssemester go mache cho,wil semester isch am 21.12. scho wider fertig und du bisch ja denn garnoni deheime.. dicke chuss & a big hug!!

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb