Slotts brullup Chateau Brissac !

France's flag
Europe » France » Pays-de-la-Loire » Angers
May 27th 2007
Published: May 27th 2007

Da var det tid for fest:-)

Så var dagen endelig kommet som vi alle hadde ventet så lenge på.Gaute & Lisbeths Brullup.
Brullupet var forsovidt ikke noe overaskelse i seg selv men stedet og omgivelsene rundt brullupet
var spesielle kan man si.ikke hverdagskost akkuratt..

Det var nemelig ikke noe hvem som helst sted de hadde valgt og bli viet.Etter mye planlegging fram og tilbake
endte de opp i En by som heter Anjou som ligger i Kommunen Angers ca 30 mil fra Paris sentrum.En kort tur med høyhastighetstoget som heter TGV.Det gikk unna.30 mil på 1,5 time...

De hadde valgt en koselig og liten Kirke midt inni Anjou sentrum.Det må ha vært ekstra spesielt for Gaute og bli viet
av sin egen Far..Bruden var jo selvfølgelig vakker og nydelig i sin vakre kjole.

Etter vielsen bar det med buss til et sted som er kjent for sitt flotte og majestetiske bygg som heter

Chateau Brissac.En helt utrolig byggning fra ca 1500 tallet.En utrolig stor og vaker byggning.Et bra valg må jeg
si:-)Der hadde vi en super aften med mye god mat og drikke.Mange flotte taler både på engelsk og norsk...

Det var veldig internasjonalt da både Gaute og Lisbeth har studert i utlandet.Her var det gjester fra nær og fjær.

Måtte de mange lykkelige år i sammen få:-)

4th June 2007

grattis med ny blog
Grattis med ny blog... Gleder meg til å følge "the great tour" framover. Fantastisk reiserute dere har valgt.
6th June 2007

Jorden rundt 2007/2008
Hola Christian ! Takk for det.Håper det skal bli bra.Vi har for alvor begynnt nedtellingen til avreise.Jobber iherdig med saken.Og mer skal det bli.Dette var bare en prøve blog for og se om herligheten faktisk virker.Og det gjør den ser det ut for.Vi blir nok mye og se på denne siden de 8 mnd vi skal være borte.Vet ikke om jeg har fortalt deg at jeg har fått permisjon.jippi knall bra.Et hinder igjen nemlig og leie ut leilighten.Skal bli moro og se hvordan det går.Håper det går i orden.Går forresten på Spansk kurs om dagen.Greit og kunne noen strofer med habla el spanol:-)dos cervezas osv he he Hasta luego Amigo:-) Erico

Tot: 0.082s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb