Karijini NP and Broome

Oceania » Australia » Western Australia » Broome
May 8th 2007
Published: August 6th 2007

Yeap - we got here... our 'mid-road' destination : Broome. Really nice, tropical town, with a first class backpackers resort: palm trees, swimming pool with a bar, BBQ... plus the beautiful beach around the corner and sunny weather guaranteed! We're in late autumn here but it doesn't go bellow 25C! This is heaven for backpackers!!! No wonder they tend to stick around! But ... we need to move on tonight... on greyhound to Darwin... 26h trip! 😱 No worries... we need the 'rest'. Yesterday we visited Karijini NP: again lots of gorges to climb into... All JW's dreams are coming true: the key word here is climb, climb and climb! 😊
And we also stoped at the 80 mile beach... the name says it all... Paradise on earth - for sharks! And since we are officially on the sharks' list of yummy things - no swimming here...

Hopefully we'll find a moment to catch up with you from Darwin in few days!
Groetjes, JW & T

Road TrainsRoad Trains
Road Trains

Toys for boys.
On the roadOn the road
On the road

Big country - big toys...for boys.
80 mile beach 80 mile beach
80 mile beach

Paradise on earth (for sharks...)

8th May 2007

Wauw!
Again, very nice pics! I can imagine you want to stick to that resort! Good trip, 26h...pfft
13th May 2007

berichtje
Hallo Jan Willem en Tajana, Weer teruggekeerd uit de bush bush, en hebben jullie het leuk gehad en straks dus naar Melbourne en dan zit de reis er ook al bijna weer op, en wat gaat dat snel achteraf gezien. Hier is alles goed, papa is dus jarig geweest en werkte die dag, er was ook feest op zijn werk,. Bij Philips in Drachten, ging de 500 miljoenste shaver over de band,dus dat was top! s Avonds natuurlijk weer als gewoonlijk de verjaardagsvisite, voor papa kon zijn feestje niet leuker toen Heerenveen van Ajax won met 1-0. Tijdens de visite ging hij al af en toe naar boven om de stand te zien , en ook Loes smste met Marc die in het stadion zat. Dus vrolijkheid ten top bij onze 61 jarige Nico! Momenteel is het hier redelijk weer, de afgelopen paar dagen was het nogal regenachtig. Zojuist kom ik uit de kerk en heb dus het geestelijk voedesen weer genoten en gaan we staks de natuur in met Friso. Van Ruben kreeg ik en prachtige bos bloemen, omdat het moederdag is en van Loes en Marc kree ik het boekje Oma in opleiding dus dat wordt nog studeren op mijn leeftijd We wensen jullie nog veel reisplezier, echt vakantie lijkt het me niet, het is echt een flinke reis met een druk prpgramma, maar dat vinden jullie alletwee leuk Tot mails of sms en . Groetenen liefs heit en mem
18th May 2007

Chill
Zo, de reis gaat voorspoedig lees ik zo. Waarom heb je geen duik genomen bij dat haaien strand. Die beesten doen niks man :)! Ondanks die fantastische verhalen zie ik nog steeds geen gezonde bruine kleur... Nou Nederland heeft ook een minivakantie. We hebben vier dagen vrij in verband met hemelvaart. Gisteren ben ik bij Kees geweest in Delft. Ja, hij leeft nog. Je zou zeggen dat het niet mogelijk is in dat onderkomen maar wonderwel overleeft hij het. Om er wat meer leven in te blazen zijn we naar het Jazz Festival in Den Haag geweest. Allemaal buitenlanders dus er was niks aan... Een aantal blanke optredens waren zeker de moeite waard. Dus ben je volgend jaar in de buurt.. Vandaag even gezeild op de friese meren. Helaas ging er het een en ander mis waardoor er op de motor gevaren moest worden. Groot zeil kapot. Natuurlijk lag dit niet aan mij en kon ik mijn nogal impulsieve gedrag rationaal verbaliseren. Dit dusdanig dat de zeilschool mijn geld terug en haar excuses aanbood. Morgen kanoen in Eernewoude en dan in de avond even eten in Grunn. Zondag naar Ameland en dan maandag met mijn vader in een eenmotorig vliegtuigje ergens crashen in de buurt van lelystad. Aangezien ik zoveel getankd heb kon ik mijn punten hiervoor inwisselen. Dan is het weer woensdag en dan mogen we weer als loonslaaf aan de slag! Zover is het nog niet. Succes daar nog! Groet, Sander

Tot: 0.367s; Tpl: 0.011s; cc: 20; qc: 84; dbt: 0.2348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb