Ko Phi Phi Island

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Phi Phi Don
April 16th 2007
Published: April 16th 2007

Pisem z nadherneho ostrova Ko Phi Phi - znameho na celom svete tym ze nedaleko na Maya Bay (kde sme vcera boli na vylete lodou) sa natacal film "The Beach" (Plaz) s Leonardo Di Caprio :o) Vcera sme isli motorovym clnom na okolite ostrovy, snorklovali sme - toto je jedna z najlepsich lokalit na svete na snorklovanie a potapanie - tak cistu vodu len tak nevidis - super viditelnost. Spomeniem ze ked sme este boli na ostrove Ko Tao tak sa nam podarilo pri snorklovani vidiet zo 10 az 15 zralokov (black tip sharks) - roznych velkosti - boli odo mna na meter - niektore velmi zvedave - su neskodne a bola som rada ze som ich videla - jeden chalan co tam zije pozna dobru lokalitu tak ma tam zobral - sialena cesta na motorke do strmych kopocov ale na stastie sme z toho vyviazli so zdravou kozou - vacsina ludi ma hrozne odretu kozu z motoriek... Tu na ostrovoch internet stoji cca 3 Sk na minutu, takze nie som velmi happy :-( Na Ko Phi Phi sa zdrzime este par dni lebo je tu fakt skvele - priroda, more, super nocny zivot - nemozme sa stazovat. Mozno skocime pozriet na Pukhet a 25.4. mi koncia viza tak potom pojdeme do Malajzie. Uz mam letenku domov - priletim 5.6. - leto stravim v Anglicku tentokrat to asi bude mesto Brighton - mohol by mi vyhovovat viac ako Londyn a na zimu sa chystam na 3 mesiace do Australie - stale sa pohravam s myslienkou ze by som sa tam mohla usadit tak sa tam uz konecne pojdem pozriet.

22nd April 2007

Very interesting
Dear Inga, I'm a subscriber to you blog and I'd just like to say that your photos are spectacular! You have a great photographic eye and your pictures are well composed and have excellent color and light balance. You are a photographic artist! I only wish I could read the entries! You really know how to get around. Thank you so much for sharing all of your adventures and great photos. I've really enjoyed viewing your pages, and I'm looking forward to your next posting. Sincerely yours,

Tot: 0.103s; Tpl: 0.013s; cc: 14; qc: 23; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb