Billeder

Sierra Leone's flag
Africa » Sierra Leone » Masanga
March 7th 2007
Published: March 15th 2007

Jeg har ikke skrevet saa meget denne gang, men der var vist ogsaa rigeligt sidst. Her er nogle billeder af alt det jeg gaar rundt i. Tak for de mange kommentare, det er rart at hore nyt hjemme fra!
/Morten

SengeafdelingenSengeafdelingen
Sengeafdelingen

Denne her afdeling var allerede fixet da vi kom her ned. Da de danske laeger opererede her nede, var det her patienterne kom ind og ligge bagefter. I ojeblikket bliver den ikke bruget, og det er mest af alt fordi der ikke er nogen laege her nede. Kender du en der vil her ned?
OperationsstuenOperationsstuen
Operationsstuen

Her blev der foretagetn 72 brok operationer mens Dr Peter og Dr Else var her.
VagtenVagten
Vagten

Ham her faldt jeg i snak med uden for en bygning hvor han holdt vagt. Han havde vaeret i militaeret i 23 aar, ogsaa gennem borgerkrigen. Han havde i alt 11 born. Imponerende.
Masanga byMasanga by
Masanga by

Byen der ligger omkring hospitalet bestaar hovedsageligt af saadanne bygninger her. De er lavet af en slags ler, og et skellet af traepinde.
Abdulai the Driver og migAbdulai the Driver og mig
Abdulai the Driver og mig

Det er maerkeligt at staa i en fremmed by og saa er der en der raaber ens navn. Det er naesten altid Abdulai, han er overalt!
VejenVejen
Vejen

Jeg bruger rigtig rigtig meget tid paa at kore rundt i bilen og skaffe ting til hospitalet. Saadan ser vejen ud om natten.
Farlig dameFarlig dame
Farlig dame

Hun havde af en eller anden grund et godt oje til mig. Til stor morskab til resten af forsamlingen spurgte hun om jeg ville en tur med ud i busken. Jeg takkede nej...
Paa tur i landsbyenPaa tur i landsbyen
Paa tur i landsbyen

En gang imellem tager vi en tur ud i de omkringliggende landsbyer og det er ofte ret sjovt.
Paa besog i landsbyenPaa besog i landsbyen
Paa besog i landsbyen

Naar man saa er paa besog bliver man budt paa frugt og i dette tilfaelde var det en kokosnod.
JosefJosef
Josef

Hen er vores hus-alp, som render rundt og ordner parktiske ting hvor vi bor.
LageretLageret
Lageret

Det er en af mine opgave at faa styr paa denne her omgang.

16th March 2007

smukt
hej, superfede billeder og rigtig fedt at hør fra dig! spænnende ting du har gang i! kh cecilia

Tot: 0.099s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.061s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb