Mens Mønster smører sandwiches:

Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Sjælland » Køge
January 8th 2007
Published: January 8th 2007

Kavli i bilKavli i bilKavli i bil

Humoeret er hoejt paa afrejsen fra koege
Kavli: Så er der ikke mange timer til vores fly letter. For mit vedkommende er det allerførste gang jeg skal ud at flyve, så jeg er sikker på at jeg bliver meget spændt, når jeg engang sidder i kabinen. Der er nemlig ingen af os der har fået den mindste ansporelse af sommerfugle i maven endnu. Jeg tror vi først rigtig kan forstå tingenes tilstand, når vi står midt i dem, og så vil det sikkert være med et træk på skuldrene og et "Nåhja.. jeg er sulten. Hvor skal vi gå hen?".

Nu er min mobil løbet tør for strøm..

Mønster står ude i køkkenet og smører sandwiches. De skal være vores frokost, aftensmad og morgenmad i dag og i morgen. Tunmadderne, er jeg sikker på, kommer til at lugte ud over hele flyet. Der kommer til at gå lang tid før vi får vestlig mad igen. Bevares, det kan da købes i det meste af Indien, men hvis man vil spare penge, så skal man leve indisk. Så det har vi tænkt os at gøre. Masser af ris, karry og Dhal Bhaat.. Og æbletærte. De er åbenbart helt vilde med æbletærte, i hvert fald i det område
moester bilmoester bilmoester bil

Humoeret er stadig hoejt
vi skal trekke i. Det kan jeg godt leve med! Nu vil jeg gå ud og smøre en parmesanostemad!

Mønster:Så har jeg tømt en pakke sandwich brød, så der brude være til hele turen. Alt er vist så klart det nu kan blive, og hvis det ikke er, så må vi jo finde ud af det på vejen. Glæder mig til at spise masser af nepalesisk og indisk mad.. Skal prøve så mange forskellige retter med kombinationen af ris og spidskommen, jeg kan komme i nærheden af - det bliver super fedt.

Skal lige have pakket sandwich, så vi slutter herfra nu. Næste gang i hører fra os, bliver det langt langt væk herfra.

Fortsat god regnvejrsdag - Kavli & Mønster

8th January 2007

Afrejse
Kære Katrine og Jakob. Det var dejligt at se jer tage afsted - med så meget godt humør - måske det var de der sommerfugle. Glæder mig på jeres vegne og til at høre nyt fra jer - når I engang er nået frem til Kathmandu. Kærlig hilsen Leise/Mor-Jakob
8th January 2007

madder
Hvad skal i med de der sandwich?? For en herre som mig er det ikke til at forstå helt. Man må da ikke tage mad med nogen steder hen. så bliver man nakket. nok om det god tur herfra.

Tot: 0.115s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 51; dbt: 0.0527s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb