Kerst

Oceania » New Zealand » North Island » Rotorua
December 24th 2006
Published: December 24th 2006

ey!
allemaal fijne kerst! ik heb e-mails verstuurd alleen kreeg de helft als fout weer terug, dus bij deze alsnog de foto die ik heb verstuurd 😉
ga hier kerst vieren (met joris 😉 ) echt super gezellig hostel
ga zometeen met marcel (andere nederlander) naar maori cultuur ding. krijgen we een kerstmaal en alles, echt grappig..ben benieuwd!
-x-

24th December 2006

Kerst
Lieve Maaike Heel gaaf om te lezen hoe het met je gaat en... dat het goed gaat natuurlijk, maar daar heb ik ook alle vertrouwen in ;-)) Ome Drik en ik wensen je heel gave Kerstdagen toe, lekker genieten en laat je maar lekker verwenne!!! Lieve groet en tot de volgende mail
27th December 2006

tall Dutchie
Ehhh Maaike!! We zaten er steeds over te grappen, maar gisteren had ik echt even dat "F* dat" gevoel. Na die gezellige Kerst met al die leuke mensen zoals jij , de bus pakken naar Auckland, behhh. Zit nu op vliegveld met jouw Maori-reis-ketting om. Heeft nu al gewerkt: 2x stoel bij uitgang. He, ik ga aan board. Groeten aan die andere lange lummel. Een hele fijne jaarwisseling. Ik zal je reisverhalen blijven volgen. :-) Dion
28th December 2006

xmas!
Hey maaike!! Hoop dat je het leuk hebt in rotorua! Ik zit nu in paihia, en ga morgen naar de cape! Het kerstdiner op waiheke was erg lekker en luxe..maar ik werd wel een beetje zat van de eigenaar daar vooral. Wilde nog even zeggen dat ik een hele leuke tijd met je heb gehad!!!! Misschien zie ik je nog eens? Zit nu in the bay of islands, waar je ook met dolfijnen kunt zwemmen...maar over kaikoura heb ik ook veel gehoord, misschien wel een veel mooiere plek! Ik denk nog ff... Ohja mooie foto heb ik wel gemaakt he hahah! Die van mij staat nog op mn camers, wilde niet uploaden, dus te laat voor xmas helaas haha. Ps. moet het nog eens met je hebben over .. had ik ook niet verwacht..... liefs Laura!!!!!! www.laura.globallog.nl
30th December 2006

alvast een happy newyear
Hallo maaike. we zijn nu bij opa en oma. even op jouw site gekeken. we zitten heerlijk aan de oliebollen . we wensen jou fijne jaarwisseling. jij bent eerder in 2007 als wij . groetjes van Herman en Bep en Opa en Oma.
31st December 2006

Gelukkig 2007!
Hey Maaike!! Heel fijn en tof nieuwjaar gewenst! Awesome picture meiske;) xxx Karin
2nd January 2007

ey!
en hoe is het weer in nl? echt gelachen zeg, we waren in taupo bij een bungeejump centre en wat voor t-shirt hadden ze...?! F*!k that! whaha cool he nog een vraagje..heb jij nog die drie uur over van je inter city? (kan ik die anders overkopen...) we hebben vanochtend je crackers genuttigd op het strand..lkkr ontbijtje ;) thx :P goed te horen dat de ketting geluk heeft gebracht :) -x-

Tot: 0.097s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0557s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb