Isla Margarita

October 3rd 2005
Published: October 12th 2005

Ahoj vsichni

Po prijezdu na ostrov Isla Margarita jsme si vzali taxik na presun na pruvodcem doporucovanou plaz. Byla na druhe strane ostrova, cesta trvala asi hodinu. Cestou na misto jsme si zajistili letenky z ostrova do Caracasu. Za tmy jsme dorazili na plaz, kde jsme si "opet podle pruvodce" sehnali asi nejlepsi ubytovani z naseho putovani po Jizni Americe, kousek od plaze. Teploty v noci byly vysoke, na pokoji jela nepretrzite klimatizace..))) Dalsi den jsme stravili tak, jak se travi dovolena na Karibskych ostrovech. Na plazi, v restauraci a v obchode. Voda mela prijemnou teplotu a slunicko hralo velmi slusne. Palo se rozhodnul, ze se opali za kazdou cenu a tak velkoryse vynechal opalovaci krem. Odpoledne byl cerveny jako rak..)))), ale cervena je taky barva. Sona vstavala za usvitu, aby mohla poridit skvele fotky o ktere se s vami delime. Vecer jsme zasli do restaurace na pivecko, nabalili jsme si veci a hura spat. Rano pro nas prijel taxik a dovezl nas na letiste. Mistni prelet trval asi hodinu a dne 5.10. ve 16:15hod. mistniho casu jsme se rozloucili v Caracasu s Jizni Amerikou. Po 10-hodinovem letu jsme stali na Frankfurtskem letisti. Zbyval uz jen prelet do Vidne, ktery
PlazPlazPlaz

..proste pohoda..)))
trval asi 1,5 hod. Dne 6.10. ve 13 hod jsme doleteli do Vidne. Cas se nam posunul o 6 hodin dopredu, tak jsme ztratili jednu noc.

Timto skoncila nase cesta, ve ktere jsme za 42 dni navstivili Bolivii (13dni), Peru (22dni), Columbii (2dny), Brazilii (2dny) a Venezuelu (3dny). Jmenem vsech ucastniku vypravy dekujeme za pozornost a za vase komentare. Vase prispevky nas velmi tesili v daleke cizine. Pokud se nekdo rozhodne cestovat do techto mist sveta, muzeme prispet radou i k vasi uspesne ceste. Tak ahoj na dalsi ceste, treba po Indii..)))

Na letisti v CaracasuNa letisti v Caracasu
Na letisti v Caracasu

To je letadlo, ktere nas dopravilo do Frankfurtu

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb