Linn og Tine

Published: December 4th 2007

PeruPeru, Linn og Tine
17.11.2007

Saa er turen virkelig igang;o)

Etter aa ha vaert paa reisefot i 36 timer ankom vi Lima 06 fredag morgen (lokal tid). Mellomlandinger i Copenhagen, Atlanta og Miami, det er slitsomt aa reise billig;0)

Vi var en natt i Lima for aa samle krefter til aa reise videre. Lima er ikke en by man vil bruke saa mye tid paa. Planen var aa reise videre og se Macchu Picchu, men det ble forandring i planene da det virkelig gikk opp for oss hvor lang bussturen dit var. Derfor sitter vi naa i Nazcha etter bare 8 timers busstur... I morgen skal vi opp i fly for aa se nazchalinjene noe som vi virkelig gleder oss til og som trolig er vilt fett;0) Vi blir her i to netter for saa og dra videre paa eventyr.

Til alle som har sett den sjette sans, dette er virkelig en liten spoekelsesby med mange smaa soete sor amerikanere. Karianne gled deg til det er din tur!

Mange tanker fra Linn Og Tine.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb