146, 147 diena. Kelionė pas pingvinus ir jūrų liūtus

South America » Peru » Ica » Paracas
April 28th 2013
Published: April 28th 2013

Atsikeliam neskubėdami, papusryčiaujam ir keliaujam su visom kuprinėm į miestą. Paprastai čia vos ne kiekvies automobilis siūlosi padirbti taksistu, bet kaip tik šiandien kai išeinam iš namų su visais daigtais, aplink nė vienos mašinos. Paėję gal 10 min. pagaliau pagaunam vieną taksistą kuris mus nuveža iki viešbučio kuriame dirba Edgardo. Paliekam čia daigtus ir einam į kavinę dar šiek tiek pasibendrauti prieš išvažiuojant. Pabendravę apie pusantros valandos, keliaujam į autobusų terinalą, kur nusiperkam bilietą iki miesto Ica. Kelionė apie 3 valandas. Iš čia keliaujam į miestą Pisco, dar apie valandą. Tada, jau sutemus iki miestelio ant Ramiojo vandenyno kranto - Paracas. Čia susirandam pigiausią nakvynę, bet su labai draugiškais šeimininkais. Pavakarieniavę einam pasivaikščioti po miestelį, o po to miegot.

Iš ryto atsikeliu ir pirmiausia nubėgu į parduotuvę nusipirkti produktų pusryčiams. Pakeliui prieplaukoj išsiaiškinu, kad pirmos ekskursijos į salas prasideda 8 valandą, tad po pusryčių tiesiai ten ir keliaujam. Prieplaukoj už maždaug 40 Lt nusiperkam 2 val kelionę greitu kateriu iki Islas Ballestas. Tai kelios nedidelės salos kuriose gyvena šimtai tūkstančių įvairių paukščių, jūrų liūtai ir net pingvinai !! Pakeliui iki salų sustojame apžiūrėti dar vieno simbolio palikto smėlyje nuo neaišku kada, bet spėjama, kad tai tų pačių Nazca piliečių darbas. Priplaukiam salas, įspūdis tikrai nerealus, čia ant uolų kiek akys mato nusėta paukčių. Kateriai priplaukia visai šalia, bet išlipti nėra kur. Virš galvų ratus suka kormoranai žuvėdros ir kiti paukščiai kurių pavadinimų nežinau. Ant kranto saulėje deginasi jūrų liūtai, bei galima pamatyti vieną kitą nedidelį pingviną. Tokios gyvūnų koncentracijos vienoje vietoje dar gyvenime nesu mates. Aplink salas paplaukiojam apie 40 min ir plaukiam atgal į krantą. Ekskursija neilga, bet tikrai labai įspūdinga. Krante mums pasiūlo dar vieną ekskursiją aplankant aplink esančius įdomius paplūdimius, bei uolas, bet kol sugalvojam kad norim mes tos ekskursijos, jau pervėlu. Na bus proga anksčiau nuvažiuoti į Limą. Susirenkam daigtus ir su mikriuku važiuojam atgal į Pisco, o iš ten į Limą. Kelionė iki Limo apie 6 valandas iš kurių apie pusantros važiuojam Limos rajonais. Miestas labai didelis, jame gyvena apie 8mln. gyventojų. Išlipam terminale ir susisiekiam su CSeriu Jorge pas kurį čia apsistosim. Sėdam į autobusą kuriuo važiuojam į rajoną kuriame Jorge gyvena. Pusiaukelėj autobusas sugenda, tad persėdam į kitą. Eismas mieste gan chaotiškas, o mašinų labai daug, tad kelionė iki nurodyto rajono trunka dar apie 2 valandas. Jorge pasitinka mus darbe, tad tenka laukti iki maždaug 11.30 kol jis baigia darbą. Po darbo su taksi važiuojam namo. Butas nemažas, visai tvarkingam rajone. Čia Jorges tevu butas, bet tevai gyvena amerikoj, o brolis su sese irgi gyvena kitose šalyse, tad čia jis gyvena vienas.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.012s; cc: 17; qc: 29; dbt: 0.0307s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb