Cuzco city - back to civilisation

Peru's flag
South America » Peru » Cusco » Cusco
July 2nd 2005
Published: July 5th 2005

Livet paa resande fot boerjar bli lite mer fridfullt igen! Idag har vi njutit av den vackra Inkastaden och den faschinerande historien om Inkariket. Vi har foersoekt smaelta alla nya intryck och upplevelser ifraan Inkaturen och oevrigt...

Shoppade loss paa en hantverksmarknad och upplevde Peru paa baesta saett. Skoj att pruta! 😊

Laemnade in 14 kilo tvaett till tvaetteriet. Inatt skall det packas & fixas infoer morgondagens flight till Lima vid 12.40. Sedan vaentar en resa med buss upp mot Ecuador. Vi tar dagarna som de kommer, men kommer att stanna till naagra dagar i norra Peru vid kuststaden Mancora, foer att sedan ta oss upp till Quito (Ecuador).

PUSSAR & KRAMAR till er alla! Nu har vi rest i over en maanad! 😊
Jenny & Lisa

7th July 2005

Första gången...
Hej Lisa och Jenny, Fick länken av Peter F. Ni verkar ju ha det toppen där borta. Njut av tiden ni har kvar. Lisa, du får meddela när du är hemma på svensk mark igen så att jag kan få en live-rapport från resan. Ha det bra! Kram Malin (Fredrik och Victor hälsar)

Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 62; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb