Cusco en de grote Apu

South America » Peru » Cusco » Cusco » Cusco
September 30th 2010
Published: September 30th 2010

Beste allemaal, Hierbij dan ons tweede Peruaanse blog. Zoals jullie vorige keer al hebben kunnen lezen, hebben we een erg indrukwekkende trekking gedaan. Over deze tocht om Apu Ausangate heen, kunnen jullie verderop meer lezen. Verder hebben we bijna 2 weken door gebracht in de stad Cusco. Hiermee beginnen we ons verhaal. Wij wensen jullie weer veel lees- en natuurlijk ook kijkplezier!! Cusco Cu... Read Full Entry

Photos are below

1st October 2010

Cuzco en omstreken
Wow wat GAAF !! Het eerste dat me opviel waren de alsmaar schitterender wordende foto's ! Zo viel het mij op dat er heel veel composities bijzitten die ik erg sterk vind. Na het plaatjes kijken heb ik het blog gelezen en daarna nog een keer de foto's bekeken. Tja.... mijn eerste reactie kun je hierboven lezen...en mijn tweede reactie ook want die was presies hetzelfde ;) Ok eerst over Cuzco. Wat me opvalt is dat het totaal niet als druk hektisch en touristisch over komt op de foto's. Waardoor het op mij enorm autentiek over komt. Heerlijk zoals jullie die straatjes hebben verkent. Kan me zo goed voorstellen... de sfeer...en al die verrassingen die je onderweg tegen komt. Het moet toch ook heel bijzonder zijn als je zo maar oog in oog staat met zo'n bijzondere steen, als de 12 zijdige. Zo intrigerend dat men over de benodigde technieken en inzichten beschikten om zoiets te kunnen maken met de gereedschappen die voorhanden moeten zijn geweest. Ik vraag me ook af wat de exacte achterliggende reden is om voor een dergelijke complexe bouwwijze te kiezen. Of dit puur was wegens de kwaliteit ervan, of dat het toch ook als functie had, vast te leggen waar men toe in staat was. En dan over de trek op de grote Apu. Wat een mooie foto's ! Voor zover ik het kan beoordelen doet het polaroid filter zijn werk prima in de bergen ! Respect voor de enorme hoogte (n ) die jullie hoofdzakelijk te voet hebben berijkt. Wat een adembenemend mooie bergen laten jullie zien. De foto met de naam 'Reflections' geeft mij de indruk dat de schoonheid van de hele omgeving geweldig mooi binnen één kader is gevangen. Werkelijk een Topper wat mij betreft ! Na het lezen van dit blog denk ik trouwens wel iets milder over de gids. Tenslotte heeft hij er mede voor gezorgd dat jullie een onvergetelijk mooie ervaring hebben gehad. En het is jullie opnieuw gelukt om dit te delen op een manier die over komt. Bedankt daarvoor ! Liefs ! -Frans
2nd October 2010

schitterend!!!
17th October 2010

Wauw
Meer kan ik hier niet van zeggen. Het is weer schitterend. Kunnen jullie alles nog wel binnen laten komen. Het is zoveel, of zijn jullie al helemaal leeg en genieten jullie alleen maar van het nu. Wat fijn dat je er nog zoveel foto's van hebt. Heel veel liefs Willy
19th October 2010

Kleine wereld
Hoi Saskia en Roeland, Misschien ken je me nog Sas. Ik heb ooit met je gewerkt bij Ursula. Je moeder heb ik leren kennen tijdns het uitlaten van de honden. Via een gesprek ben ik er dus achtergekomen (de deteils laat ik even achterwege want het is een gek verhaal) dat Ria jouw moeder is. Wat kan de wereld toch klein zijn. Zij heeft mij deze site doorgemaild. Ik ga jullie reis eens uitvoerig lezen. Liefs en veel genot togewenst Marieke

Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0198s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb