CUZCO


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru » Cusco » Cusco » Cusco
August 2nd 2008
Published: August 1st 2008
Edit Blog Post

L'olor ... Cuzco es caracteritza per la seva olor ... els seus carrers i la màgia de començar el viatge cap al Valle Sagrado dels Inques ... encara que la meva primera visita a Cuzco va ser al dentista ... i vaig haver de treurem un queixal ... jo puc dir : que tinc el meu dentista al Perú ... mil gràcies ja que em va salvar poder disfrutar del país ... aquí teniu 4 fotos de Cuzco ... porta del Valle Sagrado ... per cert ... Francisco Pizarro González ... Por qué no te callas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

Quina nitQuina nit
Quina nit

Els nostres ulls iluminats de la màgia dels Andes feien que trobèssim en Cuzco la seva màgia ... de dia i de nit ...
Plaza de ArmasPlaza de Armas
Plaza de Armas

Vista des de la terrassa del Café Bagdad on vaig passar les penúries del meu queixal ... mentre esperava la resta de l'expedició que venia del Llac TitiCaca ...
SacsayhuamánSacsayhuamán
Sacsayhuamán

Camí de Sacsayhuamán veiem com els xiquets i les xiquetes baixaven cap a Cuzco amb les seves mares i les seves llames cap a cole ... el viatge des d'aleshores es va convertir en un viatge no només en l'espai sinó també en el temps ...
L'expedidió al completL'expedidió al complet
L'expedidió al complet

Des d'una de les úniques portes originals de Sacsayhuamán -la Puerta del Sol- tota l'expedició de les Terres de l'Ebre al complet ... el nostre guia i la seva energia a l'hora d'explicar-nos els rituals i la importància de Sacsayhuamán, a part de la seva humanitat, ens va captivar i ens va endinssar en el món Inca ...
Tobogan INCATobogan INCA
Tobogan INCA

Vol recomano ... no hi ha a Europa un tobogan tant ben parit ... quines rises ... ens sentiem com xiquets ... i és que l'entorn s'ho mereixia ...


Tot: 0.053s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0324s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb