2 denni vylet do Colca Canyonu

Peru's flag
South America » Peru » Arequipa » Colca Canyon
September 16th 2005
Published: September 18th 2005

Cauky vsichni ctenari,
v patek, 16.9.2005 vstavame v 5:30 hodin rano. Bus nam jede v 6:30 hodin smer Colca Canyon. Jedeme cca 3,5 hodiny, projizdime Chivay, pres noc zustavame v Yanque. Jsme ubytovani v rodinnem domecku La Posada. Po 11 hodine jdeme na vychazku okolo vesnice, nakonec zustavame par hodin v termalnim bazenu. Voda je tepla, sviti i slunicko. Odpoledne jdeme zpet, cca 20 minut chuze. Zda se, ze dnes jsme tu jedini turiste. K veceru sedime na zahradce, bastime a kluci popiji pivko (Arequipena). Vecer jsme se sli podivat na mistni svatbu, pak spat.

Rano 17.9.2005 cekame v 5:00 hodin prede dvermi na bus do Cruz del Condors. Na misto prijizdime kolem 7 hodiny. Jsme u nejhlubsiho mista Colca Canyonu (1200m), cekame na vzletnuti kondoru. Par jich vyleta kolem 9 hodiny. Po 11 hodine nam jede mistni bus zpet do Arequipy. V Chivay mame prestavku 1,5 hodiny na obed. Cestou z Chivay do Arequipy jsme nalozili do zavazadloveho prostoru i ovecku. Nastesti cestu prezila. Po 18 hodine jsme v Arequipe. Dosli jsme si do hotelu pro batohy a zaplatili ubytovani. V 19:00 hodin nam jede bus do Nazcy. Pojedeme pres noc, cca 11 hodin.
Ahojky vsem, S+P+M

Cruz del CondorCruz del Condor
Cruz del Condor

...misto odkud se pozoruji kondory....
Canon de ColcaCanon de Colca
Canon de Colca

dolu je to 1200 metru

19th September 2005

masakr :)))))

Ahojky cestovatelé.... K tomu abych vám i já napsal a podpořil vás se dostávám až ted - ikdyž každý odkaz pravidelně sleduju a fotky, které ukazujete jsou fakt úžasný! Jak jsem říkal že bych s vámi asi do Jižní Ameriky asi nejel, tak to stále platí :) ale trochu vám začínám i závidět - no, možná spíš jen tu dovolenou :). Už se moc těším jak budete zpátky a poreferujete jaký to tam skutečně je - třeba tam přece jen někdy pojedu.... Jinak tím co se děje v práci vás nehodlám zatěžovat, obtěžovat, unavovat atd. :) Mám pocit že se vᚠvýlet pomalu blíží ke konci a pravděpodobně už máte všichni střevní potíže za sebou protože na těch posledních fotkách vypadáte čím dál líp (nebo že by jste přejímali podobu místních?:)), tak nepolevujte v ostražitosti, pořizujte fotografie, pište atd. Hodně štěstí v dalším cestování a buďte opatrní - čekáme tu na vás!! Mějte se krásně - MILDA
20th September 2005

mazec! nádhera! :-)))

Tot: 0.102s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 60; dbt: 0.0628s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb